• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۰۲
  • شناسه خبر: 13398

زندانیان مرخصی رفته هیچ مشکل امنیتی ایجاد نکردند/ زندانی کرونایی نداریم

پیام ملّت-مدیر امور زندان های استان زنجان گفت: تاکنون هیچ کدام از زندانیان مرخصی رفته مشکل امنیتی برای شهروندان ایجاد نکرده اند. محمد جوادی در گفت و گو با خبرنگار ” پایگاه خبری _ تحلیلی پیام ملت” اظهار کرد: ط ...

پیام ملّت-مدیر امور زندان های استان زنجان گفت: تاکنون هیچ کدام از زندانیان مرخصی رفته مشکل امنیتی برای شهروندان ایجاد نکرده اند.

محمد جوادی در گفت و گو با خبرنگار ” پایگاه خبری _ تحلیلی پیام ملت” اظهار کرد: طبق گزارش های واصله تاکنون هیچ مشکل خاصی در خصوص بروز مشکلات امنیتی برای شهروندان زنجانی از سوی زندانیان مرخصی رفته ایجاد نشده است.

وی با اشاره به اینکه تنها زندانیان واجد شرایط که فاقد مشکل امنیتی بوده اند اجازه رفتن به مرخصی داده شده است، افزود: این اقدام در راستای مقابله با بیماری ویروسی کرونا و کاهش کانون های تجمعی صورت گرفته است.

مدیر امور زندان های استان زنجان با بیان اینکه زندانیان مرخصی داده شده دارای شرایط بخشنامه ریاست محترم قوه قضاییه بودند، تصریح کرد: این افراد دارای بیماری زمینه ای یا دارای سن بالاتر از ۶۰ سال بودند.

البته لازم به ذکر است که اکثر این زندانیان برای نخستین بار مرتکب جرم شده بودند.جوادی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری ویروسی کرونا اقدامات بسیار خوب بهداشتی و درمانی در سطح زندان های استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ مورد ابتلا به بیماری کرونا در میان زندانیان مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: همه اقدامات لازم جهت مقابله با بیماری کرونا در میان زندان ها انجام شده است. گفتنی است که از جمله این اقدامات می توان به گندزدایی سطوح و توزیع لوازم بهداشتی در میان مددجویان اشاره کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست