• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۰۱
  • شناسه خبر: 14181

فرماندار تکاب خبرداد:دستور استاندار آذربایجان غربی برای تسریع در ارسال و نصب تجهیزات بیمارستان جدید تکاب

پیام ملّت-به دنبال پیگیری و اعلام آمادگی از سوی فرماندار تکاب مبنی بر نگهداری تجهیزات ارسالی بیمارستان ۹۷ تختخوابی از استان به این شهرستان، استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسریع در ارسال و نصب تجهیزات و امکانات ...

پیام ملّت-به دنبال پیگیری و اعلام آمادگی از سوی فرماندار تکاب مبنی بر نگهداری تجهیزات ارسالی بیمارستان ۹۷ تختخوابی از استان به این شهرستان، استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسریع در ارسال و نصب تجهیزات و امکانات بخش های چهارگانه بیمارستان جدید تکاب را صادر کرد.

محمود زمانی،فرمانداری تکاب، در گفتگو با”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” گفت: ما در حال حاضر جهت تامین فضای مناسب و نگهداری تجهیزات ارسالی بیمارستان ۹۷ تختخوابی به شهرستان آمادگی داریم و امیدواریم در این زمینه با عنایت استاندار محترم تسریع گردد.

وی با بیان اینکه پیگیری ها و مکاتبات متعددی در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز انجام شده، افزود: امیدواریم با عنایت استاندار محترم ارسال تجهیزات بیمارستان جدید تکاب محقق و مراحل نصب آنها اجرا شود.

به گفته فرماندار تکاب پس از اعلام آمادگی وی، استاندار آذربایجان غربی در این جلسه نسبت به ارسال و نصب سریع تجهیزات مورد نیاز بخش های چهارگانه بیمارستان ۹۷ تختخوابی تکاب را صادر کرد.

همچنین فرماندار تکاب در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی نیز بیان کرد: در راستای مقابله با بیماری کرونا در شهرستان در ۲ بُعد پیشگیری با ۱۳ کمیته عملیاتی و خدمات درمانی اقدام شده است.

زمانی اظهارداشت: طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در تکاب نیز همزمان با سراسر کشور با آغاز فعالیت صنوف کم خطر و ثبت نام آنها در سامانه سلامت وزارت بهداشت اجرا شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح هم اینک ۷ اکیپ بازرسی بر نحوه فعالیت اصناف تکاب نظارت می کنند.

فرماندار تکاب افزود: با توجه به اینکه تکاب جزو ۸ نقطه ورودی استان به شمار می رود، در مرحله دوم طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی از ورود ۱۱۲ دستگاه خودرو با پلاک های غیربومی به داخل شهرستان جلوگیری شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست