• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۰۶
  • شناسه خبر: 14395

مهلت ارسال اثر به جشنواره «سلامت و هنر»تمدید شد

پیام ملّت- دبیر کمیته هنری جشنواره بین المللی سلامت و هنر گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی سلامت و هنر تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

مسعود تاران در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: یکی از موضوعات این جشنواره حوزه سلامت و پیشگیری و موضوع دیگر فوریت های سلامت است. گفتنی است که موضوع فوریت های سلامت با محوریت کرونا است.

وی افزود: برای افرادی که قصد ارسال آثار خود از داخل کشور را دارند سایتی در نظر گرفته شده است وبرای افراد در خارج از کشور ایمیلی جهت ارسال آثار در نظرگرفته شده است.

دبیر کمیته هنری جشنواره بین المللی سلامت و هنر با بیان اینکه برای آثار این جشنواره ۷ رشته هنری مشخص شده است عنوان کرد: ارسال آثار در قالب عکس، پوستر، ایده های خلاقانه و نوآورانه، موشن گرافی، نقاشی و فیلم کوتاه تعریف شده است.

تاران با اشاره به اینکه ارسال خبر، گزارش یا یادداشت از جمله آثار مجاز جهت شرکت در این جشنواره نیستند افزود: اما می توان آثار خود را همچنین به صورت عکس خبری ارسال کرد.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره بین المللی فوق استفاده از زبان و ظرفیت هنر جهت ثبت اتفاقات اخیر و انتقال پیام های بخش سلامت به مردم است. اتصال سلامت و هنر در حقیقت میزان سلامت را در جامعه بالا خواهد برد./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست