• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۷
  • شناسه خبر: 15824

روابط عمومی ها چشم بینای سازمان ها و دستگاه ها هستند

پیام ملّت-مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان با بیان اینکه روابط عمومی ها چشم بینای سازمان ها و دستگاه ها هستند، گفت: رسالت روابط عمومی در دادگستری متفاوت تر از سایر دستگاه ها و سازمان ها است.

مهدی داشاد در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به اینکه سعی می شود که امسال تعامل با رسانه ها بیش از گذشته باشد، اظهار کرد: تلاش بر این است که امسال تحولی در جهت ارتباط با اصحاب رسانه و انعکاس عملکرد دادگستری با استفاده از فناوری های نوین، فضای مجازی و پل های ارتباطی دیگر به ویژه در هفته قوه قضاییه ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه تأکید بر تعامل و ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه است، عنوان کرد: باتوجه به محدودیت های قانونی که در دادگستری استان وجود دارد امکان اینکه همه اخبار در اختیار اصحاب رسانه قرار داده شود وجود ندارد اما تلاش می شود که در حد توان با درخواست هایی که اصحاب سرانه در راستای پوشش خبری دارند همکاری های لازم صورت گیرد. گفتنی است که نسبت به سال های گذشته در این راستا توفیقات زیادی نیز وجود داشته است.

مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان با بیان اینکه در گذشته افرادی انتسابی در این حرفه مشغول به فعالیت بودند اما به علت نداشتن علاقه  در آن موفق نشده اند، افزود: روابط عمومی کاری دلی است که فرد احراز کننده این جایگاه باید دارای عشق و علاقه بسیار به این حرفه باشد تا بتواند در آن موفق شود. همچنین باید در این حرفه تخصص لازم در خبرنویسی و تولید خبر را داشت چراکه این حرفه حرفه ای تخصصی است و نیاز به دانش و تخصص خاص خود را دارد.

داشاد با بیان اینکه ابزارهایی دراین حرفه نیاز است، ادامه داد: تلاش می شود که دوره های آموزش در این خصوص برای همکاران در قوه قضاییه، دادگستری و سازمان های تابعه برگزار شود. لازم به ذکراست که سعی می شود که تا پایان سال برای افراد در این خصوص دوره های آموزشی فوق برگزار شود./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست