• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۳۰
  • شناسه خبر: 16013

امتحانات پایه دوازدهم و نهم حضوری خواهد بود

پیام ملّت- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امتحانات پایه دوازدهم و پایه نهم به صورت حضوری و ارزشیابی پایه های هفتم تا یازدهم بر اساس عملکرد تحصیلی دانش آموزان در طول آموزش های غیرحضوری خواهد بود.

داود بهرامی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: طبق دستورالعمل وزارتی چگونگی برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم و پایه نهم به صورت حضوری و ارزشیابی پایه های هفتم تا یازدهم بر اساس عملکرد تحصیلی دانش آموزان در طول آموزش های غیرحضوری، ايام حضور در مدرسه، ارزشیابی های مستمر نوبت اول، ارزیابی های انجام شده در تعطیلات اضطراری و با نظر دبیران و به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود ۲۶ درصد از دانش آموزان استان زنجان یا به عبارت دیگر حدود ۱۸ درصد دانش آموزان مناطق روستایی و ۸ درصد مناطق شهری در مدارس حضور داشتند، تأکید کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت آ.ب حضور دانش آموزان صرفا برای رفع اشکال درسی، مرور مطالب آموزشی و کاملا اختیاری و داوطلبانه است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه با این شرایط طی دو روز گذشته صد در صد مدیران و معلّمان در واحد های آموزشی حضور داشتند، عنوان کرد: گفتنی است که حدود ۱۲ درصد کلاس های درس واحدهای آموزشی دایر بوده است.

بهرامی با بیان اینکه همان طور که گفته شد حضور برای دانش‌آموزان در مدرسه اجباری نیست، ادامه داد: مدارس استان آمادگی حضور دانش‌آموزان را برای رفع اشکال را با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری ویروسی کرونا دارند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در منزل از طریق شبکه‌های آموزشی تلویزیونی و شبکه شاد ارتباط خود را با معلم حفظ کنند، افزود: دانش آموزان چنانچه نیاز به رفع اشکال دارند همکاران در مدرسه حاضر بوده و آماده رفع اشکال هستند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست