• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۲۱
  • شناسه خبر: 17202

توسعه راه های مواصلاتی زنجان- دندی- تکاب آغاز شده است

پیام ملّت- نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه راه های مواصلاتی زنجان-دندی- تکاب در تفاهم نامه وزارات راه و شهر سازی شروع شده و امیدوارخوب پبس برود.

سید مرتضی خاتمی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه توسعه راه های مواصلاتی دو شهرستان ایجرود و ماهنشان از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: توسعه راه های مواصلاتی می تواند ارتباط ما را تسهیل کند.

وی با اشاره به اینکه در مورد پروژه زنجان- بیجار کارها از دوره گذشته شروع شده و به سرعت در حال پیشروی است، تصریح کرد: امیدواریم این دوره شاهد پیشرفت قابل توجه راه های مواصلاتی این دو شهرستان باشیم.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت : توسعه راه می تواند ارتباط ما با استانهای مجاور کردستان، آذربایجان غربی و شرقی را تسهیل کند.

خاتمی با اشاره به اینکه مسیر زنجان – ایجرود که دو بانده کردن آن در حال انجام است، افزود: افتتاح این مسیر تا زرین آباد در چند ماه آینده صورت می گیرد.

وی ادامه داد: بعد افتتاح قطعه اول دو قطعه دیگر داریم که یکی پیمان سپاری و دیگری در حال پیمان سپاری است که امیدواریم زدوتر عملیاتی شود./ ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست