• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۲۴
  • شناسه خبر: 17326

آزادسازی ۲۱ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی قزوین

پیام ملّت- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: ۲۱ هکتار از اراضی راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان طی سه سال گذشته از سرمایه گذارانی که به تعهدات خود عمل نکرده‌اند، بازپس گرفته و آزادسازی شد.

به گزارش « پایگاه خبری –تحلیلی پیام ملّت» مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین روز شنبه در اولین نشست هیات حل اختلاف و داوری شهرک های صنعتی قزوین در سال جاری اظهار داشت: تعیین تکلیف ۱۴ قرارداد و پرونده راکد واگذاری حق بهره برداری واحدهای تجاری خدماتی در شهرکهای صنعتی کاسپین یک و کاسپین۲ (آبیک) و آوج با حضور متقاضیان در این نشست مورد بررسی قرار گرفته است.

این مسوول گفت: با توجه به آرای صادر شده، ۱۲ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین برای اجرای تعهدات خود در زمینه ساخت واحدهای تولیدی مهلت می گیرند و همچنین ۲ قرارداد راکد نیز منجر به فسخ می شود.

وی در ادامه این نشست به خبرنگار ایرنا گفت: تمامی قراردادهای یاد شده مربوط به متقاضیانی است که با وجود تخصیص زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین، هیچ گونه ساخت و سازی در زمین صنعتی تحویلی انجام نداده اند و آن را سالیان متمادی راکد نگه داشته اند.

خانپور با اشاره به آزاد سازی اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی،گفت: در طول سه سال گذشته با برگزاری هفت نشست هیئت حل اختلاف و داوری و رسیدگی ۹۱ پرونده قرارداد راکد، آزادسازی و خلع ید ۲۱ هکتار زمین صنعتی از اراضی راکد اقدام شده است.

این مسوول گفت: اراضی بازپس گرفته شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران دارای اهلیت واگذار خواهند شد.

وی اظهار داشت: متقاضیانی که در موعد مقرر نسبت به ارائه نقشه‌ها و اخذ مجوز ساخت و ساز اقدام نکرده و در قطعه زمین صنعتی تحویلی شروع به ساخت و ساز نکنند و زمین‌های صنعتی خریداری شده را راکد نگه دارند، براساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است. ایرنا/ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست