• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۲۶
  • شناسه خبر: 17356

آژانس های خصوصی گردشگری کمکی به رونق پرواز نمی کنند

پیام ملّت-مدیر فرودگاه زنجان گفت: در استان زنجان متاسفانه آژانس‌های فعال خصوصی گردشگری در بحث فرودگاهی فعالیت مناسبی ندارند و تعداد محدودی نیز نه تنها کمکی نمی کنند بلکه بنا بر اظهار تعدادی از همکارانشان خلاف این راه حرک ...

محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت اظهار کرد: آژانس های خصوصی گردشگری متاسفانه در چند سال گذشته کمکی در رونق برقراری پرواز هایی که با پیگیری های فراوان برقرار شده بود انجام ندادند.

وی با بیان اینکه پرواز کیش در انتهای سال ۹۶ با پیگیری های زیاد این مدیریت و توسط بخش خصوصی برقرار گردید و بعد از دو ماه بعلت عدم استقبال مناسب تعطیل شد افزود: پرواز به مشهد مقدس نیز در چند سال اخیر چندین مرتبه با پیگیری های زیاد مقامات ارشد استان بویژه استاندار محترم توسط شرکت های هواپیمایی برقرار و متاسفانه بدلیل عدم همراهی مناسب محدودی از آژانس های گردشگری با استقبال مناسبی همراه نبوده است.

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه ان شاالله بدنبال برقراری مجدد پرواز به مشهد مقدس بعد از لغو محدودیت ها هستیم ادامه داد: از مردم عزیز استان هم خواهان استقبال از پرواز هستیم تا علاوه بر آسایش مردم، شرکت هواپیمایی نیز متضرر نگردیده و پرواز برنامه ای ثابتی داشته باشیم.

قاسمی با بیان اینکه در صورت مشارکت بخش خصوصی گردشگری برقراری پرواز به کیش و ترکیه نیز امکان پذیر خواهد بود، عنوان کرد: البته مدیریت جدید میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز که متولی بخش خصوصی گردشگری می باشد قول همکاری در این زمینه داده اند.

وی با بیان اینکه بحث اعزام پروازی به عتبات نیز بصورت کامل در حوزه اختیار حج و زیارت استان است، افزود: مدیریت جدید حج و زیارت استان نیز در خصوص بررسی امکان برقراری پرواز به عتبات در آینده همراه با بهتر شدن شرایط در کشور عراق قول همکاری داده اند. ضمنا در انتظار تعیین تکلیف اعزام حجاج در سال جاری از کشور از جمله فرودگاه زنجان هستیم.

مدیر فرودگاه زنجان خاطرنشان کرد: در حوزه بهسازی و زیباسازی فرودگاه نیز مطابق چند سال اخیر از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بهسازی و زیباسازی ترمینال و محوطه پیرامونی در حال اجرا می باشد./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست