• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۲۷
  • شناسه خبر: 17408

تمدید دفترچه درمانی اعضای صندوق اعتباری هنر تا پایان مرداد

پیام ملّت-معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: دفترچه درمانی آن دسته اعضای صندوق که در اسفند سال ۹۸ بیمه درمانی ایشان برقرار بوده و به دعوت صندوق از ابتدای سال حق بیمه سه ماهه سال جاری خود را ...

محمود علیمحمدی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در خصوص اعضایی که به فراخوان های قبلی صندوق اعتماد داشته و هیچ اقدامی به عمل نیاوردند برابر توافقات به عمل آمده و مستندات دریافتی از سازمان تامین اجتماعی مقرر شد حق بیمه و سرانه درمان فروردین ماه اردیبهشت و خرداد ایشان از روی صندوق مستقیم به حسابی که به تفکیک هر بیمه شده توسط سازمان تأمین اجتماعی اعلام شده واریز شود.

وی در خصوص آن دسته از اعضایی که اقدام به دریافت فیش پرداختی از سوی سازمان تامین اجتماعی نموده اما وجهی بابت سهم بیمه خود به حساب سازمان پرداخت نکرده اند افزود: این افراد باید برابر مبلغ درج شده در فیش دریافتی نسبت به پرداخت مستقیم به حساب آن ها سازمان در مهلت قانونی اقدام نمایند. البته مقرر شد تا به استناد اطلاعات دریافتی از سازمان تامین اجتماعی صندوق نسبت به استرداد حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه اول سال به این دسته از اعضا اقدام نماید.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در مورد آن گروه از اعضای که علی رغم اطلاع رسانی های مکرر مبادرت به پرداخت سهم بیمه خود به حساب سازمان نموده اند عنوان کرد: در این موارد برابر مصوب هیئت مدیره مقرر شده تا اقدامات لازم به استناد اطلاعات دریافتی از سازمان تامین اجتماعی در خصوص استرداد وجه محاسباتی در ماه‌های آتی از طریق واریز به حساب شبای اعلامی از سوی عضو و یا از طریق کارت اختصاصی عضو اقدام نماید.

علیمحمدی تاکید کرد: از آنجایی که پرداخت حق بیمه سهم عضو مختص سه ماه اول سال جاری است لذا از ابتدای تیر ماه دریافت برگ پرداخت حق بیمه و واریز آن به حساب سازمان به روال عادی برگشته و بیمه شده موظف به پرداخت سهم خود در موعد قانونی اعلام شده است.

وی در خصوص حمایت های صندوق اعتباری هنر از اعضای خود خاطرنشان کرد: صندوق اعتباری هنر در پی همه گیری ویروس کرونا و آسیب‌های وارده به معیشت اعضا و در همین رابطه حمایت های مختلفی از اعضای خود داشته است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست