• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۲۱
  • شناسه خبر: 21822

ماهنشان بیشترین عقب‌ماندگی را در حوزه ارتباطات روستایی دارد

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت:شهرستان ماهنشان که با ۲۷ درصد بیشترین عقب‌ماندگی رادر حوزه ارتباطات روستایی دارا بود با افتتاح طرح‌های روستایی میزان دسترسی روستاهای این شهرستان به ۶۳ درصد رسید.

حامد سرائی در گفت‌وگو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» گفت: با اعتبار ۱۳۴ میلیارد تومان ۱۵۵ روستای استان زنجان که ۲۰ خانوار دارند به اینترنت متصل شدند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان افزود: در همین راستا میزان دسترسی به اینترنت پرسرعت در زنجان از ۶۴ درصد به ۸۶ درصد رسید.

وی افزود: مراسم افتتاح توسعه ارتباطات روستایی در روستاهای آهار مشکین شهرستان خدابنده، روستای پری و قره گل ماهنشان و روستای لگاهی شهرستان زنجان به‌صورت آنلاین و به نمایندگی از ۱۵۵ روستای این استان برگزار شد.

سرائی اضافه کرد: شهرستان ماهنشان که با ۲۷ درصد در استان زنجان بیشترین عقب‌ماندگی را در حوزه ارتباطات روستایی دارا بود با افتتاح طرح‌های روستایی، میزان دسترسی روستاهای این شهرستان به ۶۳ درصد رسید.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان تصریح کرد: تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ صد در صد روستاهای شهرستان ماهنشان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا می‌کنند./ ۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست