• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۰۲
  • شناسه خبر: 25715

ثبت نام در نهضت ملی مسکن تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد

طبق دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام در نهضت ملی مسکن تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد.تا کنون ۴۵ هزار و ۷۰۷ نفر در استان زنجان در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سعید شاهین فر، معاون مسکن و ساختمان اداره‌ کل راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام در نهضت ملی مسکن در سامانه (saman.mrud.ir) از ۲۸ مهرماه سالجاری آغاز شده است و طبق دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد.

شاهبن فر گفت: ۴۵ هزار و ۷۰۷ نفر در استان زنجان تا روزهای آغازین زمستان در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، از این تعداد ۳۴ هزار و ۲۴۵ نفر در شهر زنجان ثبت نام کردند.

وی ضمن اشاره به ثبت‌نام کنندگانی که به دلایل مختلف درخواست آنها رد شده است، بیان داشت: درخواست تعدادی از این ثبت‌نام کنندگان به دلیل وجود سابقه مالکیت و تعدادی نیز بابت وجود سابقه بانکی رد شده است.

گفتنی است متقاضیان با داشتن چهار شرط تاهل و سرپرست خانوار بودن، حداقل سابقه ۵ سال سکونت در شهر موردتقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بر اساس این قانون، زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، معلولان جسمی و حرکتی با ۲۰ سال سن، می‌توانند در قانون جهش تولید مسکن (نهضت ملی مسکن) مشارکت داشته باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست