• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۲-۰۷
  • شناسه خبر: 26885

موافقت اصولی یک مجتمع گردشگری در گاوازنگ زنجان صادر شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از صدور موافقت اصولی یک مجتمع گردشگری در منطقه گردشگری گاوازنگ شهرستان زنجان خبر داد.

به‌گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» امیر ارجمند مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از صدور موافقت اصولی یک مجتمع گردشگری در منطقه گردشگری گاوازنگ شهرستان زنجان خبر داد و گفت: موافقت اصولی یک مجتمع گردشگری در روستای گاوازنگ شهرستان زنجان با مساحت ۴ هزار و ۵۳۷ مترمربع و زیربنای هزار و ۵۴۵ متر و با سرمایه‌گذاری ۱۵۷ میلیارد ریال که برای ۶۲ نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: راه‌اندازی تأسیسات گردشگری باهدف تقویت زیرساخت‌های اقامتی و پذیرایی، ایجاد اشتغال‌زایی، احیای فرهنگ، آداب‌و‌رسوم بومی، رونق اقتصادی جوامع محلی و آشنایی گردشگران با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی انجام می‌شود.

ارجمند گفت: تمام مراحل اخذ استعلام‌های مربوطه، از اداره‌های استان و شهرستان اخذشده که پس از تأیید نقشه‌های اجرایی طرح در معاونت سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.»

ارجمند بیان کرد: «توسعه زیرساخت‌های گردشگری و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان یکی از اهداف این اداره‌کل در سال‌های اخیر بوده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست