• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۲-۱۹
  • شناسه خبر: 27548

آغاز آموزش های جمعیت هلال احمر زنجان، در میادین و مکان های عمومی شهر

همزمان با هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر آموزش همگانی و آمادگی در برابر مخاطرات در میادین و مکان های عمومی این استان آغاز شد.


به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سید قاسم موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش همگانی یکی از مسئولیت های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار می رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان از آموزش های مورد نیاز هستیم.برهمین اساس همزمان با هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر آموزش همگانی و آمادگی در برابر مخاطرات را برای عموم مردم ارائه دهیم تا بتوانیم در حوادث و هر اتفاقی خسارت های جانی و مالی را کاهش دهیم.
وی افزود: به همین منظور این آموزش ها در شهرهای زنجان، ابهر، خدابنده، خرم دره در میادین و مکان های عمومی ارائه می دهیم.این آموزش ها در شهرهای زنجان و ابهر آغاز شده است، پیاده راه سبزه میدان در زنجان و در شهر ابهر نیز در غرفه هلال احمر نمایشگاه سلامت سالن مدیریت بحران آموزش برای عموم هموطنان انجام می شود.
وی ادامه داد: در شهر قیدار نیز در خیابان امام قبل ازظهرها در حال انجام است و در شهر خرم دره نیز از روز پنجشنبه در یکی از مکان های پرتردد این شهر آغاز می شود.

موسوی اضافه کرد: آموزش همگانی و آمادگی در برابر مخاطرات شامل اقداماتی است که هنگام وقوع حوادث، برای جلوگیری از مرگ، پیشگیری از صدمات و عوارض بعدی، کاهش درد و رنج مصدوم قبل از رسیدن افراد حرفه ای و انتقال مصدوم به مراکز درمانی انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آموزش های هلال احمر در ادارات، نهادها، محلات شهرها و روستاهای استان ارائه می شود.هلال احمر استان آمادگی ارائه خدمات به کارکنان دستگاه های متقاضی و عموم مردم را دارد.
موسوی افزود: علاقمندان برای بهره مندی از آموزش های هلال احمر می توانند به واحد آموزش شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، طارم، خدابنده، ماهنشان و ایجرود مراجعه کنند. این آموزش ها برای عموم هموطنان علاقمند رایگان ارائه می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست