• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۰۱
  • شناسه خبر: 28723

پروژه ۷۴۴ واحدی برکت از شهریور ماه سال جاری تحویل متقاضیان می شود/ مجردها حذف نشده اند

با توجه به ثبت نام متقاضیان متاهل و سهمیه ابلاغی نهضت ملی مسکن، مجردها در اولویت سال های آتی هستند و نام آنها به هیچ عنوان حذف نمی شود. در شهریور ماه امسال پروژه ۷۴۴ واحدی برکت (واقع در کوی نصر) تحویل متقاضیان می شود.

سعید شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» گفت: به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تامین زمین در استان صورت گرفته و مراحل اجرایی اکثر پروژه ها آغاز شده است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر تشکیل پرونده متقاضیان نیز صورت می گیرد اظهار کرد: طرح های حمایتی مسکن دارای پیشرفت های متفاوتی بوده و از حدود ۱۰ درصد تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی انها می باشد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان با بیان این که در کل طرح های حمایتی مسکن(فاز ۱ تا ۶) در استان ۹۶ هزار نفر ثبت نام شده بود افزود: از این تعداد ۳۶ هزار متقاضی واجد شرایط اعلام شده است.

وی خاطر نشان کرد: تا کنون حدود ۱۷ هزار نفر تخصیص پروژه داشته ایم و مابقی متقاضیان نیز در مراحل تشکیل پرونده و تخصیص پروژه هستند.

شاهین فر در ادامه به زمان واگذاری واحدهای مسکن ملی هم اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده قرار است در شهریور ماه امسال پروژه ۷۴۴ واحدی برکت (واقع در کوی نصر) تحویل متقاضیان شود.اولویت تشکیل پرونده و تخصیص پروژه با متقاضیان متاهل و زنان سرپرست خانوار براساس سن ازدواج و تعداد فرزند می باشد و همچنین متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی نیز جزء متقاضیان در اولویت هستند.

شاهین فر در پاسخ به این سوال که آیا مجردین متقاضی این طرح حذف شده اند یا خیر گفت: با توجه به ثبت نام متقاضیان متاهل و سهمیه ابلاغی نهضت ملی مسکن، مجردها در اولویت سال های آتی هستند و نام آنها به هیچ عنوان حذف نمی شود.

وی افزود: زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در اکثر شهرستان های استان تامین شده و در برخی از شهرستان ها نیز در مرحله نهایی از طریق خرید, تهاتر و … می باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست