• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۱۵
  • شناسه خبر: 29008

ثبت نام تسهیلات خود مالکی مسکن در زنجان ادامه دارد

ثبت نام تسهیلات خود مالکی مسکن و نوسازی بافت فرسوده در استان زنجان ادامه دارد.سقف تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومان و با کارمزد ۱۸ درصد و ۲۰ ساله است.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سعید شاهین فر، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان از تداوم ثبت نام تسهیلات خود مالکی مسکن و نوسازی بافت فرسوده در استان زنجان خبر داد و گفت: تسهیلات مذکور در قالب طرح نهضت ملی مسکن پرداخت می شود.

شاهین فر افزود: از ۱۳ دی ماه سال گذشته سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir فعال شده است و سازندگان بخش خصوصی(خودمالکی) و در بافت‌های کم برخوردار و ناکارآمد شهری و نیز در محدوده های خارج از بافت فرسوده در استان زنجان می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام کرده و در سامانه مذکور ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه مکاتبات لازم با وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری صورت گرفته و متقاضیان به صورت مرحله‌ای برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده از طریق سامانه مذکور به بانک عامل معرفی می‌شوند گفت: ثبت نام برای اخذ تسهیلات بافت فرسوده مسکن در استان زنجان همچنان ادامه دارد و زنجانی‌ها می‌توانند در سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ثبت نام کرده و از این فرصت استفاده کنند.

فرصت طلایی اخذ تسهیلات بانکی خود مالکین

شاهین فر افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه «https://saman.mrud.ir» ثبت نام کرده و با تکمیل مدارک و انتخاب بانک عامل پیگیر دریافت تسهیلات خود باشند.خود مالکین می‌توانند با داشتن پروانه ساختمانی زمین مورد نظر جهت دریافت وام اقدام کنند.

شاهین فر به میزان تسهیلات خود مالکین در استان زنجان اشاره کرد و گفت: سقف تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومان و با کارمزد ۱۸ درصد و ۲۰ ساله است و با این میزان تسهیلات بانکی متقاضیان می‌توانند در زمین خودشان اقدام به ساخت و ساز بکنند.

وی گفت: ثبت نام برای اخذ تسهیلات بانکی خودمالکین (ذیل طرح نهضت ملی مسکن)در استان همچنان ادامه دارد و متقاضیان اگر مدارک خواسته شده از طرف بانکها را در اسرع وقت تهیه و تشکیل پرونده بدهند در بخش اعتباری مشکلی نبوده و می‌توانند تسهیلات لازم را اخذ کنند.

شاهین فر تصریح کرد: بانک عامل و شعبه آن برای دریافت تسهیلات خودمالکین از سوی متقاضیان انتخاب می‌شود و در این نوع از تسهیلات, بررسی فرم «ج» و سابقه مالکیت و استفاده از تسهیلات یارانه‌ای مطرح نیست .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست