• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۹-۳۰
  • شناسه خبر: 30262

انتقال پرونده مالیاتی ۵۰ شرکت به زنجان در راستای انتقال پرونده‌های مالیاتی به محل فعالیت اصلی شرکت‌ها

پرونده های مالیاتی ۷۵ شرکت و واحد تولیدی خارج از استان بود و عایدی برای استان نداشت که از این میزان پرونده ۵۰ واحد به استان منتقل شده است و انتقال پرونده ۲۵ شرکت باقی مانده دردست پیگیری است. در تلاش هستیم تا همه شرکت های ...


به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جلسه با مدیران شبکه بانکی استان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۵۰ شرکت که در زنجان فعالیت دارند، پرونده‌های مالیاتی خود را به این استان منتقل کردند.

طاهری گفت: پرونده های مالیاتی ۷۵ شرکت و واحد تولیدی خارج از استان بود و عایدی برای استان نداشت که از این میزان پرونده ۵۰ واحد به استان منتقل شده است.

وی با بیان اینکه انتقال پرونده ۲۵ شرکت باقی مانده در دست پیگیری است گفت: تا کنون انتقال پرونده مالیاتی چهار شرکت از این تعداد نیز قطعی شده است و انتقال پرونده های مالیاتی شرکت های خارج استان به زنجان روند مطلوبی دارد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت:با تمام توان در تلاش هستیم تا همه شرکت هایی که در استان زنجان فعالیت دارند و دفاتر و پرونده های مالیاتی آن ها در تهران است به استان برگشت داده شوند و مالیات پرداختی آنها به استان انتقال یابد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست