• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۲۶
  • شناسه خبر: 31304

نصب تابلوها وچاپ بروشور نمی تواند انگیزه ای برای سفر به یک شهر ایجاد کند/انتظار می رود سفرهای درون شهری در ایام نوروز بیشتر شود

نصب تابلو ها و اماده کردن بروشورهای مختلف نمی تواند انگیزه ای برای سفر و ماندن در یک شهر ایجاد کند و باید سراغ روشهای دیگری خدمات مسافری و گردشگری از جمله استارتاپ ها و اپلیکیشن ها و برگزاری تورهای گردشگری جذاب برویم.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سید محمد شعاعی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در جلسه ستاد خدمات سفر استان زنجان اظهار کرد: باتوجه به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان پیش بینی ها بر این است که سفر ها زودتر شروع شود.

شعاعی گفت: انتظار می رود از ۱۵ اسفند سفرهای نوروزی آغاز شود و بنابراین دستگاههای خدمات رسان باید خدمات خود ر ا زودتر شورع کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی زنجان در روزهای پایان سال و همچنین نوروز باید خدمات براساس شرایط آب و هوایی بومی ارائه شود مثلا در اوایل فروردین که ایام ماه رمضان نیز هست آب و هوا اجازه برخی برنامه ها را در زنجان نمی دهد.

شعاعی با بیان اینکه لازم است مقایسه ای بین استانهای کشور انجام شود که براساس ارزیابی آن ببنیم از لحاظ خدمات مسافری و گردشگری در چه شرایطی هستیم گفت: از نظر من نصب تابلو ها و اماده کردن بروشورهای مختلف نمی تواند انگیزه ای برای سفر و ماندن در یک شهر ایجاد کند و باید سراغ روشهای دیگری خدمات مسافری و گردشگری از جمله استارتاپ ها و اپلیکیشن ها و برگزاری تورهای گردشگری جذاب برویم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با اشاره به اینکه انتظار می رود فعالیت های مسافری و سفرهای داخل شهری در ایام نوروز بیشتر شود گفت: بنابراین حفظ شئونات ماه رمضان نیز اهمیت دارد و باید مورد توجه باشد. ضمن اینکه برای مسافرانی روزه دار نیستند نیز شرایط فراهم باشد.

وی گفت: طبق دستورالعمل ستاد خدمات سفر دستگاه های مختلف در گزارش بعد از نوروز کارهای جدید صورت گرفته توسط دستگاه ها گزارش شود و دستگاه های خدمات رسان برای استفاده از رویکردهای بومی نگری و خلاقانه در ایام نوروز به جهت ارائه خدمات بهتر به گردشگران استان فکری کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست