• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۵-۲۸
  • شناسه خبر: 34331

محل زمین هایی که در قانون حمایت از جوانی جمعیت واگذار می شود در کوی زیتون است/ زمین پیش‌بینی شده به نام پدر و مادر سند می‌خورد

واگذاری زمین در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کوی زیتون که در حال ساخت هزاران واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن است، انجام خواهد شد. این منطقه منفک از توسعه شهری نیست و با توجه به اینکه زیرساخت‌ها در این منطقه ...

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جلسه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استانداری زنجان اظهار کرد: ثبت‌نام و واگذاری زمین به خانواده‌های دارای فرزند سوم متولد شده بعد از تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۰ یکی از وظایف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است و دهه فجر سال گذشته هم ۳ واحد مسکونی به سه خانواده دارای فرزند چهار قلو در زنجان واگذار شد.

اسماعیلی از ثبت‌نام ۲ هزار و ۱۷۱ نفر در طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده در استان زنجان خبر داد و گفت: ۹۷۴ نفر از این ثبت‌نامی‌ها مورد تأیید قرار گرفتند که آمار شهر زنجان ۹۵۱ نفر بوده است.

وی افزود: ۴۰۰ قطعه زمین برای واگذاری به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آماده سازی شده و واگذاری این زمین‌ها در هفته دولت انجام خواهد شد.

اسماعیلی متراژ زمین‌های پیش‌بینی شده برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را حداکثر ۲۰۰ متر اعلام کرد و گفت: این واحدها به صورت ویلایی احداث خواهد شد و اولویت واگذاری زمین در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، شهر زنجان است و به علت وجود مشکل تأمین زمین در شهرستان‌ها با رفع این مشکل، واگذاری زمین در شهرستان‌ها هم انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه واگذاری زمین در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کوی زیتون که در حال ساخت هزاران واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن است، انجام خواهد شد افزود: این منطقه منفک از توسعه شهری نیست و با توجه به اینکه زیرساخت‌ها در این منطقه در حال فراهم شدن است و هزینه مضاعفی تحمیل نمی شود.

وی افزود: احراز شرایط مشمولان در طرح حمایت از جوانی جمعیت ضوابطی دارد و در این راستا افرادی که فرم «ج» قرمز دارند هم می‌توانند از این امتیاز برخوردار باشند و همچنین متقاضیان ثبت‌نام کننده برای نهضت ملی در مقطع فعلی نمی‌توانند از این امتیاز بهره‌مند شوند و باید تکلیف خود را در این مورد روشن کنند و موضوع عدم بهره‌مندی یکی از خانواده‌های دارای چند قلو از مسکن آماده هم همین بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه زمین پیش‌بینی شده در طرح فرزندآوری به نام پدر و مادر سند می‌خورد، افزود: جزئیات ریز این واگذاری در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرسhttps://saman.mrud.ir/ وجود دارد و متقاضیان می توانند اطلاعات لازم را کسب کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست