• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۶-۲۷
  • شناسه خبر: 34670

تکمیل تمامی واحدهای اقامتی شهر زنجان در روزهای پایانی تابستان

تمامی واحدهای اقامتی شهر زنجان در روزهای پایانی تابستان تکمیل است.ورود حجم بالایی از گردشگران داخلی و خارجی در آخرین روزهای تابستان با آب و هوای خنک این منطقه پیش‌بینی شده بود که خوشبختانه مشکلی برای اسکان و اقامت گردشگ ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مهدی باقری رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت ظرفیت‌های اقامتی زنجان، اظهار کرد: کل ظرفیت اسکان اعم از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های سنتی و خانه‌های مسافر دارای مجوز رسمی در شهر زنجان به طور کامل تکمیل شد.
باقری گفت: ورود حجم بالایی از گردشگران داخلی و خارجی در آخرین روزهای تابستان با آب و هوای خنک این منطقه پیش‌بینی شده بود که خوشبختانه کمبود اسکان نداشتیم و مشکلی برای اسکان و اقامت گردشگران به وجود نیامده است.
وی افزود: میانگین اشغال و تکمیل ظرفیت هتل‌های زنجان در روزهای پایانی تابستان به ۱۰۰ درصد رسیده است.
گفتنی است در استان زنجان ۱۰ هتل با ۲۶۶ اتاق و ۵۸۳ تخت، ۴ هتل آپارتمان با ۶۲ تخت و ۱۷۰ اتاق، ۳ اقامتگاه سنتی با ۲۶ اتاق و ۶۸ تخت، یک هتل بوتیک سنتی با ۷ اتاق و ۱۵ تخت، ۱۷ مهمانپذیر با ۲۲۱ اتاق و ۵۶۷ تخت، ۲۴ خانه مسافر با ۵۸ اتاق و ۲۲۸ تخت، ۷ واحد اقامتی در مجتمعهای بین راهی با ۴۹ اتاق و ۱۷۵ تخت وجود دارد. در مجموعه استان زنجان ۶۶ اقامتگاه با ۶۸۹ اتاق و هزار و ۸۰۶ تخت وجود دارد و ۱۴۰ اقامتگاه بوم گردی با ۴۲۰ اتاق و با ۹۰۰ تخت وجود دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست