• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۱-۰۴
  • شناسه خبر: 36834

پروانه های کاغذی اشتغال به کار مهندسی فاقد کدیکتا از سال آینده فاقد اعتباراست

براساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی پروانه اشتغال های کاغذی که فاقد کد یکتا می باشند از ابتدای سال آینده فاقد اعتبار بوده و دارندگان پروانه های مذکور باید حداکثر تا پایان سالجاری اقدام به اخذ پروانه بصورت الکترونیکی بکنند ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» احسان ذبیحیان، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۱۰ماهه سال جاری تعداد یک هزار و ۶۸۴ فقره پروانه اشتغال مهندسی، کاردانی و معماران تجربی برای متقاضیان حقیقی و حقوقی، بر اساس درخواست ثبت شده در سامانه شامل صدور،تمدید،ارتقا و یا تغییر پروانه در استان زنجان صادر شده است.

ذبیحیان گفت: با توجه به وظایف مشخص شده در قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار، از ابتدای سال ۱۴۰۱ صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مجوزها باهمکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و توسط این اداره انجام می شود.

وی افزود: همچنین از آذر ماه سال ۱۴۰۱ تمدید و تغییرات پروانه اشتغال مهندسی هم به صورت الکترونیکی و از سامانه سپامک انجام می شود.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی در استان گفت: براساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی پروانه اشتغال های کاغذی که فاقد کد یکتا می باشند از ابتدای سال آینده فاقد اعتبار بوده و دارندگان پروانه های مذکور باید حداکثر تا پایان سالجاری اقدام به اخذ پروانه بصورت الکترونیکی بکنند.

وی افزود: فیلم آموزشی این موضوع توسط دفتر مقررات ملی ساختمان تهیه و در آدرس https://inbr.ir/?p=05922 برای بهره برداری بارگذاری شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست