• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۱-۰۷
  • شناسه خبر: 36842

۲۱ طرح گاز رسانی زنجان در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۲۱ طرح گاز رسانی روستایی در شهرستان‌های استان به بهره ب مورداری می‌رسد.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» رحیم سلیمانی نژاد در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی با بیان اینکه برای گاز رسانی به این روستاها بیش از ۹۶۶ هزار ۶۰۰ میلیون ریال صرف شده است، افزود: در این طرح ها هشت روستا در شهرستان زنجان، پنج روستا در شهرستان خدابنده، هفت روستا در شهرستان طارم و یک روستا در شهرستان ایجرود از انرژی گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه همچنین در ایام دهه فجر، گازرسانی به چهار روستا در شهرستان ماهنشان کلنگ زنی خواهد شد، اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها نیز بیش از ۲۷ میلیارد ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار صرف خواهد شد.

سلیمانی نژاد تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح ها ۱۳۱ خانوار روستایی در استان از گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان گازرسانی به هشت روستای استان با ۴۴۰ هزار ۷۶۸ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

سلیمانی نژاد افزود: در این سفر همچنین زیرساختهای گاز رسانی به هفت هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در استان آماده شد.

وی خاطرنشان کرد: گاز رسانی به ۴۵ واحد صنعتی با ۶۱ میلیارد ریال اعتبار نیز از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده در دور دوم سفر رئیس جمهور به زنجان بود.

سلیمانی نژاد گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد شهرهای استان و ۷۴۰ روستا از مجموع ۹۱۱ روستای استان گاز دار هستند.

وی نرخ بهره مندی خانوارهای روستایی را از نعمت گاز طبیعی در زمان حاضر ۹۵.۵ درصد بیان کرد و افزود: این پوشش در مجموع استانی به ۹۸ درصد رسیده است.

وی تصریح کرد: در زمان حاضر ۴۰۴ هزار و ۵۲۹ مشترک در استان زنجان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند که از این تعداد ۲۵۱ هزار و ۵ مشترک شهری و ۱۱۷ هزار و ۴۳۵ مشترک روستایی، ۳۳ هزار و ۵۳۶ مشترک تجاری و۲هزار ۵۵۳ واحد صنعتی است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست