• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۱-۱۸
  • شناسه خبر: 37037

۷۳ درصد برق استان زنجان در بخش صنعت و کشاورزی استفاده می شود

شرکت برق استان زنجان بین استان های دیگر یک شاخصه ویژه دارد که قسمت عمده برقی که تحویل می دهیم در بخش مولد استفاده می شود.بیش از ۷۳ درصد از برقی که به مشترکین تحویل می دهیم در بخش صنعت و کشاورزی استان استفاده می شود.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» پیام جوادی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در آیین افتتاح ۵۰۴ پروژه توزیع برق استان زنجان اظهار کرد: این پروژه ها با اعتبار بالغ بر ۱۶۹ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

جوادی با بیان اینکه اگر دیدگاه ویژه همکاران ما نبود شاید این پروژه ها با اعتباری بالاتر از این به نتیجه می رسید گفت:همکاران ما دراین پروژه نگاه به اقتصاد مقاومتی داشتند که در مجموعه صنعت برق به عنوان صیانت از دارایی فیزیکی و یا مهندسی ارزش به آن نگاه می کنند.

وی افزود: در کنار افتتاح این پروژه ها که عمدتا پروژه های حیاتی در استان هستند شامل تعویض سیم کابل در راستای کاهش تلفات و جلوگیری از سرقت شبکه که فقط تعویض نیست و در آن مجدداً طراحی شبکه ها انجام شدند، پروژه های اصلاح و بهینه سازی شبکه ها با کاهش تلفات و بهبود خدمت رسانی و پروژه های هوشمندسازی و پروژه شاخص جهادی که امسال توانستیم به آرزوی بلند مدت همکاران بهره برداری شرکت جامه عمل بپوشانیم و ۱۵۱ نقطه از نقاط در استان را از مشکل ضعف ولتاژ پاکسازی کنیم.

وی گفت: از چند هفته گذشته به مردم اعلام کردیم که هر جایی مشکل ضعف ولتاژ هست به همکاران ما اعلام کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه شرکت برق استان زنجان بین استان های دیگر یک شاخصه ویژه دارد که قسمت عمده برقی که تحویل می دهیم در بخش مولد استفاده می شود.

جوادی با بیان اینکه بیش از ۷۳ درصد برقی که به مشترکین تحویل می دهیم در بخش صنعت و کشاورزی استان استفاده می شود که موجب ارزش آفرینی می شود افزود: این موضوع وظیفه ما را دو چندان کرده است، چون فقط وظیفه خود نمی دانیم که برق را به دست مصرف کننده برسانیم بلکه باید برق با کیفیت را به مشترکین تحویل دهیم .

وی گفت: در کنار این پروژه ها با توجه به اهداف ارتقاء شرکت برق که سعی می کنیم از تکنولوژی روز و تجهیزاتی که نیاز به تخصص دارد استفاده کنیم با همفکری این تصمیم را گرفتیم که نیروهای متخصص خاص شرکت را در یک واحد جمع کنیم که بتوانیم امور فنی و تخصصی را به نحو بهترارائه دهیم . بنابراین در یکی دو ماه گذشته تلاش داشتیم امور برق نت ( امور نگهداری و تعمیرات شبکه های توزیع برق شهرستان زنجان) را به عنوان یازدهمین امور اجرایی راه اندازی کنیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از امور برق نت ( امور نگهداری و تعمیرات شبکه های توزیع برق شهرستان زنجان) را به عنوان یازدهمین امور اجرایی شرکت توزیع برق زنجان افتتاح و راه اندازی شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست