• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۲-۰۴
  • شناسه خبر: 37235

تکمیل ظرفیت پیش ثبت نام زائرین حج تمتع استان زنجان/ آغاز ثبت نام کاروان ها از روز یکشنبه ۶ اسفند

ظرفیت پیش ثبت نام استان زنجان تکمیل شده است و هم اکنون ظرفیت اولیه زائرین استان زنجان یکهزار نفر است که با استقبال متقاضیان استان تکمیل گردید.ثبت نام نهایی متقاضیان در کاروان ها از روز یکشنبه ۶ اسفند انجام خواهد شد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»ابراهیم احدی، سرپرست حج و زیارت استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظرفیت پیش ثبت نام زائرین حج تمتع سال آتی تکمیل شد.

احدی گفت: طی روز های گذشته متقاضیان دارای اولویت توانسته اند با مراجعه به سامانه https://reserve.haj.ir  با پرداخت هزینه علی الحساب  پیش ثبت نام خود را انجام و در حال حاضر ظرفیت استان تکمیل شده است.

وی افزود: با عنایت به برنامه ریزی های صورت گرفته و آزمون و مصاحبه انجام شده، مدیران کاروان های حج تمتع سال ۱۴۰۳ مشخص شده اند که در روزهای آینده اسامی و مشخصات دفاتر ثبت نامی اعلام و اطلاعات تکمیلی در این خصوص جهت مراجعه متقاضیان از طریق پیامرسان های این مدیریت و پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

  احدی با بیان اینکه اولویت های جدید اعلام شده (یعنی از مهر تا آذر ۱۳۸۶) صرفاً جهت تکمیل ظرفیت های باقی مانده استان بوده و در حال حاضر ظرفیت پیش ثبت نام استان تکمیل شده است گفت:  هم اکنون ظرفیت اولیه زائرین استان زنجان یکهزار نفر می باشد که با استقبال متقاضیان استان تکمیل گردید.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: ثبت نام نهایی متقاضیان در کاروان ها به تفکیک شهرستان ها از روز یکشنبه ۶ اسفند از ساعت ۱۰ صبح همزمان با روز نیمه شعبان از طریق سایت my.haj.ir انجام خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست