• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۲-۰۹
  • شناسه خبر: 37278

شهرداری برای تبلیغات انتخاباتی۴۰۰ جایگاه تبلیغاتی در نظر گرفته بود/ تبلیغات برخی ها باعث زحمت پاکبان ها شد/ از چند نفر باید شکایت کنیم؟

نصب پوستر در مکان های مختلف خسارت بزرگی است که هم سیمای شهری را خراب می‌کند و هم به تاسیسات آسیب وارد می‌کند، با این اقدام هم زحمت پارکبانان مضاعف خواهد شد و هم حیف و میل اموال است.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر در خصوص نحوه تبلیغات انتخاباتی برخی از نامزدها در سطح شهر گفت: نصب پوستر در مکان های مختلف خسارت بزرگی است که هم سیمای شهری را خراب می‌کند و هم به تاسیسات آسیب وارد می‌کند، با این اقدام هم زحمت پارکبانان مضاعف خواهد شد و هم حیف و میل اموال است.

فیروزفر گفت: شهرداری برای تبلیغات کاندیداهای مجلس ۴۰۰ جایگاه تبلیغاتی در شهر در نظر گرفته بود، این جایگاه‌ها سطح شهر را پوشش داده بود اما متاسفانه از طرف برخی کاندیداها شاهد نصب پوستر در محل‌هایی غیر از این جایگاه‌ها بودیم.

وی با اشاره به اینکه هر چند کاندیداها مشغول محافل و حضور در مجامع هستند و گاهی از نیروهای عملیاتی خود غافل می‌شوند، افزود: از کاندیداها می‌خواهیم عوامل اجرایی خود را توجیه کنند تا حداقل در این دو روز باقی مانده این تکرار نشود.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه نصب پوستر در اماکن مختلف خسارت بزرگی است که هم سیمای شهری را خراب می‌کند و هم به تاسیسات آسیب وارد می‌کند، گفت: با این اقدام هم زحمت پارکبانان مضاعف خواهد شد و هم حیف و میل اموال است چرا که پوسترها را در محل مختلف از جمله صندوق صدقه، تیرهای چراغ برق، پست‌های برق و مخابرات و غیره نصب می‌شود که مجبور به امحا هستیم.

فیروزفر در پاسخ به سوالی مبنی بر تمایل به شکایت از کاندیداهای متخلف در این حوزه گفت: از چند نفر باید شکایت کنیم؟

سعید نجفی عضو شورای شهر زنجان نیز در این جلسه با انتقاد از آسیب زدن به امکانات شهری و چهره شهر گفت: شهرداری باید از کاندیداهای متخلف که در تبلیغات خود قانون را رعایت نکردند شکایت کند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست