• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۲-۱۰
  • شناسه خبر: 37310

ممنوعیت فعالیت دارندگان ماشین آلات سنگین در اراضی متعلق به دولت در حریم و محدوده شهرهای استان زنجان به ویژه در ایام نوروز

هر گونه فعالیت در اراضی متعلق به دولت در حریم و محدوده شهرها به ویژه در ایام تعطیلات عید نوروزدر استان زنجان ممنوع است و به دلیل حساسیت موضوع زمین خواری،تعرض و تصرف به جد دنبال می شود.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مهدی باقری، فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر گونه فعالیت ماشین آلات سنگین از جمله لودر،بیل بکهو و ماشین های باری جابه جا کننده مصالح در اراضی متعلق به دولت در حریم و محدوده شهرها به ویژه در ایام تعطیلات عید نوروز ممنوع است و به دلیل حساسیت موضوع زمین خواری،تعرض و تصرف این موضوع به جد دنبال می شود.

باقری گفت: فعالیت دارندگان این نوع ماشین آلات ،مستلزم استعلام و اخذ مجوز از از نهادهای ذی ربط است و باید نسبت به این موضوع جدی باشند.

وی افزود: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان زنجان درصورت مشاهده با این نوع تخلف، با متخلفین و متجاوزین به حقوق دولت برابر ماده ۶۹۰ مجازت اسلامی برخورد و ماشین آلات با دستور قضایی به پارکینگ منتقل خواهد شد.

باقری با بیان اینکه یگان حفاظت از اراضی این اداره کل در ایام تعطیلات نوروز و بعد تعطیلات هم گشت شبانه روزی با نیروهای یگان در استان زنجان اقدام به گشت زنی خواهد کرد گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف، با متجاوزین برخورد قاطع و قانونی می کند.

وی گفت: جلوگیری از هر گونه تصرف، تجاوز ،ایجاد مزاحمت ،ممانعت از ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی از وظایف مهم یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان زنجان با بیان اینکه اراضی ملی جزو دارایی های بیت المال و مردم محسوب می شود و باید همه مردم از این دارایی و سرمایه ملی حراست و حفاظت کنند افزود: از مردم استان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در ارتباط با تعرض و تصرف به اراضی دولتی را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ اطلاع رسانی کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست