• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۲-۲۱
  • شناسه خبر: 37465

افتتاح ایستگاه شماره ۸ آتش نشانی در میدان جدید تره بار زنجان

ایستگاه شماره ۸ آتش نشانی در میدان میوه و تره بار جدیدشهر زنجان افتتاح شد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» هشتمین ایستگاه آتش نشانی شهر زنجان در میدان میوه و تره بار جدید زنجان افتتاح شد.

مجید امیرفضلی، رییس سازمان آتش نشانی زنجان در مراسم افتتاح این ایستگاه آتش نشانی اظهار کرد: با توجه به جمعیت شهر زنجان نیاز به ۸ ایستگاه آتش نشانی داشتیم که امروز  هشتمین ایستگاه افتتاح میشود.

امیرفضلی گفت: این ایستگاه با ۴۷٠متر زمین و ۳٠٠متر زیربنا در میدان میوه و تره بارجدیدبا دو دستگاه ماشین آتش نشانی آغاز به کار می کند.

وی افزود: با افتتاح این ایستگاه،  میدان میوه و تره بار جدید و قدیم تحت پوشش عملیاتی ما قرار خواهند گرفت و مناطق اطراف این اماکن از جمله منطقه سایان هم از خدمات ما استفاده خواهند کرد.

رییس سازمان آتش نشانی همچنین با اشاره به چهارشنبه آخرسال نیز گفت: برای چهارشنبه آخرسال نیز در  سی و پنج نقطه شهر با  ۱۱٠ آتش نشان مستقر خواهیم بود.

رییس شورای شهر زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه در سال ۱۴٠٠ تحهیزات ایستگاه های آتش نشانی قابل توجه نبود و در این مدت نقشه راهی برای حمایت مستمر از این سازمان طراحی شد.

ناصحی مقدم با بیان اینکه در تمام سالهایی که شهر توسعه پیدا کرده ساختار خدمت رسانی در شهرداری گسترشی نداشته و امکانات لازم مناسب شهر نبود گفت: در همین راستا توسعه و تجهیز ایستگاه های آتش نشانی نیز یکی از اقدامات توسعه ای بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست