• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۱-۰۷
  • شناسه خبر: 37589

ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان

براساس تفاهم نامه های منعقده، بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی به تعداد ۶ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان ساخته می شود.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» بهزاد کردلو، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی به تعداد ۶ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد.

کردلو گفت: گفت: براساس تفاهم نامه های منعقده و همچنین برنامه ابلاغی استانی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن, اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به تأمین مسکن نیروهای مسلح اقدام کرده است.

وی افزود: پروژه های مذکور از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار هستند و تعدادی از این واحدها در سال جاری نیز به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

کردلو با بیان اینکه بخشی از پروژه ۱۶۸ واحدی نیروهای مسلح هم در زنجان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی اسفند ماه سال گذشته افتتاح شد. گفت: واحدهای مسکونی نیروهای مسلح، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز برنامه ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست