• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۱-۱۸
  • شناسه خبر: 37672

افتتاح هیأت صلح امام زاده سید ابراهیم (ع) زنجان

هیأت صلح آستان مقدس امام زاده سید ابراهیم (ع) زنجان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ صلح و سازش، آغاز به کار کرد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محمد رضا احمدی، رئیس شوراهای حل اختلاف استان زنجان در جلسه افتتاح هیات صلح امام زاده سید ابراهیم(ع) زنجان اظهار کرد: هدف از افتتاح این هیأت‌های صلح، استفاده از ظرفیت مساجد، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و ترویج فرهنگ صلح و سازش است.

احمدی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت معتمدین و ریش سفیدان در اختلافات جامعه، سبب ایجاد محبت و مودت بیشتر در میان اقشار مختلف جامعه می‌شود افزود: تقدم فرهنگ صلح و سازش بر قضاوت در جامعه سبب می‌شود تا از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری شود و این مسئله سبب کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری می‌شود که در همین راستا هیأت‌های صلح در سطح استان تشکیل شده است.

وی افزود: مرقد مقدس امام زاده سید ابراهیم (ع) در شهر زنجان همواره میزبان دوستداران اهل بیت علیهم السلام است لذا با توجه به جایگاه این مکان مقدس با ابلاغ حکم فعالیت به سه نفر از صلح یاران اقدام به راه اندازی هیأت صلح این امام زاده کردیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست