• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۱۰
  • شناسه خبر: 7181

دستگاه‌های فعال در حوزه پژوهش باید تشویق شوند

پیام ملّت – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان گفت: باید با استفاده از ابزارهای تشویقی و تنبیهی، اعتبارات دستگاه‌هایی که عملکرد قابل قبولی در حوزه پژوهش ندارند به دستگاه‌های فعال داده شود. به گ ...

پیام ملّت – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان گفت: باید با استفاده از ابزارهای تشویقی و تنبیهی، اعتبارات دستگاه‌هایی که عملکرد قابل قبولی در حوزه پژوهش ندارند به دستگاه‌های فعال داده شود.

به گزارش پیام ملّت از زنجان، فرامرز نیک‌سرشت شامگاه دیروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان افزود: دستگاه‌ها باید نسبت به حوزه پژوهش دقت و همت بیشتری داشته باشند پس اتخاذ سیاست‌های تشویقی و تنبیهی برای عملکرد پژوهشی دستگاه‌ها مهم است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه کارگروه تخصصی آپفن، ایجاد دغدغه در حوزه پژوهشی و درگیر کردن مدیران دستگاه‌های اجرایی به این موضوع است، اظهار کرد: تمرکزگرایی اعتبارات پژوهشی در شورای برنامه‌ریزی منجر به بروز موضع انفعالی مدیران می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان ادامه داد کرد: باید با استفاده از ابزارهای تشویقی و تنبیهی، اعتبارات دستگاه‌هایی که عملکرد قابل قبولی در حوزه پژوهش ندارند به دستگاه‌های فعال داده شود تا شاهد اتفاقات مناسبی در حوزه پژوهش باشیم.

در ادامه جلسه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان نیز با بیان اینکه ۵۵۰ میلیون تومان رقم ناچیزی در حوزه پژوهش برای استان زنجان محسوب می‌شود، عنوان کرد: به نظر می‌رسد تجمیع اعتبارات پژوهشی و تمرکزگرایی به جای پرداخت مبالغ ناچیز به هر دستگاه نتایج قابل قبولی را رقم می‌زند.

مهرداد سلطانی در بخشی از سخنان خود از بیمارستان پرستو چنین گفت: زمین پروژه بیمارستان پرستو مدت‌هاست که رها شده و به نظر می‌رسد با توجه به نبود حتی یک نماینده برای پیگیری، به سرمایه‌گذار دیگری واگذار شود .

در ادامه کلیم‌الله وثوقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه سرمایه‌گذار شهرک صنایع‌دستی به تعهدات خود عمل نکرده است، گفت: پیشنهاد می‌کنیم زمین مربوطه جهت سرمایه‌گذاری جدید به راه و شهرسازی برگردانده شود.

وی درباره پروژه بیمارستان پرستو نیز اضافه کرد: سرمایه‌گذار بیمارستان پرستو هزینه زمین به وسعت ۲ هکتار را پرداخت نکرده، عبارتی و پروژه بلاتکلیف است .

در بخش دیگری از جلسه پرویز قزلباش، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان نیز با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان پرستو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و منتفی شدن ساخت آن با توجه به تخصصی بودن در بخش زنان و زایمان استان زنجان را متضرر می‌کند، افزود: ۶ ماهه زمان برای تعیین تکلیف بیمارستان پرستو لحاظ شود.

انتهای پیام

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست