• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۱۳
  • شناسه خبر: 9561

آمریکا همچنان در پی سنگ اندازی است

پیام ملّت – در سالروز تسخیر لانه جاسوسی مردم شریف زنجان نیز همسو با سایر استان ها و شهرهای کشور با راهپیمایی و سر دادن شعارهایی اسکتبارستیزی خود را نشان دادند. به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، در ای ...

پیام ملّت در سالروز تسخیر لانه جاسوسی مردم شریف زنجان نیز همسو با سایر استان ها و شهرهای کشور با راهپیمایی و سر دادن شعارهایی اسکتبارستیزی خود را نشان دادند.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، در این راهپیمایی که طیف های مختلف مردم زنجان از پیر و جوان حضور داشتند، شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی سیاست های نابخردانه آمریکا را در قبال کشورمان محکوم کردند.

در این راهپیمایی آیت الله علی خاتمی، امم جمعه محبوب زنجان در سخنانی قانون کاپیتولاسیون را واقعه ای ننگین در تاریخ ایران بیان کرد و گفت: قانون ایران را برای محاکمه اتباع آمریکایی ناقص می دانستند و تاکید داشتند که اتباع آنها در صورت بروز جرم در کشور خودشان محاکمه شوند.

وی ادامه داد: افشاگری های امام راحل در این خصوص مانع ادامه اجرای قانون کاپیتولاسیون شد و به همین دلیل بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را تبعید کردند.
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه زمان طاغوت، آمریکا در همه مسایل ایران دخالت می کرد، افزود:این کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی باید در رفتار خود تجدید نظر می کرد، اما این مهم را محقق نکردند و دانشجویان۱۳ آبان سال ۵۸ لانه جاسوسی آنها را در تهران تسخیر کردند.
خاتمی با بیان اینکه امام راحل تسخیر این لانه را انقلاب دوم نامیدند، افزود: مکتب ما قرآن و اسلام اجازه نداده است که کفار بر سرنوشت مسلمانان حاکم باشد.
وی افزود: پس از گذشته ۴۰ سال از پیروزی انقلاب ایران استکبار و آمریکا همچنان با ما مشکل دارد و در صدد سنگ اندازی است.
مریم رشتچی، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در سخنانی با بیان اینکه باید دانش آموزان با علم آموزی و ترقی در صحنه های جهانی و پیروی از سیاست های ولی امر مسلمین، استکبار را هر لحظه محکوم کنند، گفت: ۱۳ آبان روز وحدت، همدلی و انسجام در برابر ظلم و استکبار جهانی است.
به گفته وی، آمریکا روز به روز در حال افول است، اما ایران با داشتن جوانانی مترقی مراحل ترقی را یکی پس از دیگری و با شتاب طی می کند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست