• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۶
  • شناسه خبر: 10596

توزیع گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب در زنجان

پیام ملّت – مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: توزیع گسترده مرغ منجمد دولتی و گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب تا تعدیل شدن قیمت‌ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت. عبدالله جعفری در این باره افزود: با توجه ...

پیام ملّت مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: توزیع گسترده مرغ منجمد دولتی و گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب تا تعدیل شدن قیمت‌ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

عبدالله جعفری در این باره افزود: با توجه به ذخایر مناسب اقلام پروتئینی در استان و کشور روند توزیع گسترده این اقلام تا زمان تعدیل شدن قیمت‌ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، به دنبال به افزایش قیمت مرغ و گوشت قرمز در بازار، برنامه توزیع گسترده مرغ منجمد دولتی و گوشت قرمز منجمد وارداتی در فروشگاه‌های زنجیره ای، تعاونی‌های مصرف و صنوف معتمد در سطح استان زنجان ادامه دارد.

جعفری با اشاره به اینکه مرغ منجمد با نرخ ۸ هزار و ۹۰۰ تومان و گوشت قرمز منجمد متناسب با نوع گوشت از ۲۸ هزار و ۵۰۰ تا ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان به مصرف کنندگان در استان زنجان عرضه می‌شود، بیان داشت: براساس مصوبات موجود عرضه گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد در بازار آزاد بیش از نرخ‌های مصوب گران فروشی و تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا مشکلات احتمالی مراتب را برای انجام پیگیری‌های لازم با سامانه ۱۲۴ بازرسی در میان بگذارند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان اضافه کرد: مرغ منجمد توزیعی از محل تولیدات داخلی بوده و تحت نظارت بازرسان دامپزشکی با حساسیت بالا و کیفیت مناسب خریداری، بسته بندی و منجمد شده است لذا می‌تواند جایگزین مناسبی برای گوشت گرم باشد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست