• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۲-۰۵
  • شناسه خبر: 37826

سرجین بافت فعال و در مسیر تولید است / جای نگرانی نیست

در هر واحد تولیدی مسائل و مشکلاتی هست که با تولید عجین است که اتفاقاً این مشکلات نشان می دهد که کارخانه فعال است.این مشکلات، مشکلات تولید است و وقتی می گوییم مشکل تولید، یعنی در حال تولید است که این مشکلات برایش پیش آمد ...

مجید گلشنی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» درپاسخ به وضعیت شرکت سرجین بافت و تعدیل تعدادی از کارگران آن اظهار کرد: شایعات در خصوص دروغ بودن احیای این کارخانه درست نیست و کارخانه درمسیر خوبی در حال تولید است.

گلشنی گفت: در هر واحد تولیدی مسائل و مشکلاتی هست که با تولید عجین است که اتفاقاً این مشکلات نشان می دهد که کارخانه فعال است.

وی افزود: این مشکلات، مشکلات تولید است و وقتی می گوییم مشکل تولید، یعنی در حال تولید است که این مشکلات برایش پیش آمده است، برای همین این مسائل در تولید عادی است.

گلشنی با بیان اینکه موضوع تعدیل تعدادی از کارگران نیز به خاطر نرسیدن مواد اولیه بود که آن هم حل شد و از انتهای فروردین ماه بخش عمده ای از کارگران به کارخانه برگشتند گفت: البته عده ای هم خودشان نخواسته اند که برگردند. این مسیری که پیش می رود مسیر قابل قبولی است الان خیلی از واحدهایی هم که در برنامه و فاز راه اندازی بوده به مدار آمده است.

وی گفت: آخرین بازدید ما هم هفته گذشته بوده است، سایر شایعاتی که در مورد کارخانه وجود داشت هم من در بازدیدی که خودم داشتم ندیدم. مدیر دفتر نساجی وزارتخانه هم دراستان بودند این بازدید با حضور ایشان انجام شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: امیدواریم تا سه ماه آتی همه واحدهایی که قرار بود در سرجین بافت راه بیفتد به طور کامل راه اندازی شود و جای نگرانی نیست.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست