• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۳
  • شناسه خبر: 13691

استاندار زنجان:کسانی که در خانه هستند برای سفر هفته آتی برنامه ریزی نکنند

پیام ملّت– فتح اله حقیقی گفت:طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان زنجان سفت و سخت اجرا میشود به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، فتح الله حقیقی در جلسه ستاد استان ...

پیام ملّت– فتح اله حقیقی گفت:طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان زنجان سفت و سخت اجرا میشود

به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، فتح الله حقیقی در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره انتقال حداقل تا بیستم فروردین ماه تمدید شده است و اعمال محدودیت در ورودی و خروجی شهرهای استان بطور دقیق اجرا می شود.

فتح اله حقیقی به آن دسته از هموطنانی که در سفر هستند توصیه کرد هر چه سریعتر به شهر خود بازگردند و عزیزانی هم که در خانه هستند به هیچ عنوان برای سفر برنامه ریزی نکنند،چرا که اجازه سفر جدید داده نخواهد شد.

حقیقی به فعالیت ۲۴ ساعته اصناف تامین کننده مایحتاج ضروری مردم اشاره کرد و گفت: اصناف غیر خدماتی در صورتی که کسب و کار خود را تعطیل نکنند واحدشان پلمب خواهد شد.

وی گفت:از روز جمعه و با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی چند دستگاه خودرو در استان توقیف و چند واحد صنفی که از الزامات این طرح تخطی کردند پلمب شده است.

مقام عالی دولت همچنین تاکید کرد : ستاد تنظیم بازار استان فعال است و کمبود اقلام اساسی در بازار نداریم، چون مایحتاج عمومی به اندازه کافی در انبارها ذخیره شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست