• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۶
  • شناسه خبر: 15081

ضرب الاجل رئیس کل دادگستری استان زنجان برای تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در پارکینگ های استان

پیام ملّت-رئیس کل دادگستری استان زنجان نسبت به ثبت کلیه خودروها و موتور سیکلت های توقیفی با مشخصات دقیق و کامل در زمان تحویل خودرو ها در سامانه اموال تملیکی تاکید کرد.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»وبه نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: مرجع توقیف کننده خودرو ها و موتور سیکلت ها بایستی آمار این وسایط نقلیه توقیفی را به مدعی العموم اعلام کنند تا اقدامات لازم برای فروش خودروها و موتور سیکلت های مجهول المالک انجام گردد،که در غیر این صورت خودروها و موتورسیکلتها مستهلک و فاقد ارزش مالی خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد : با توجه به گزارش مدیر بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان مبنی بر توقیف تعداد قابل توجهی از خودروها و موتورسیکلتها در ۲۷پارکینک استان زنجان تعیین تکلیف این تعداد خودرو و موتورسیکلت لازم و ضروری است و بایستی در کمترین زمان تصمیمات مناسبی اخذ شود تا مبادا به حقوق کسی صدمه وارد شود.

صادقی نیارکی بر دیوار کشی اطراف پارکینگ ها و همچنین تجهیز پارکینگ ها به امکانات مدرن از قبیل نصب دوربین از سوی مسئولان پارکینک تا کید کرد و ادامه داد:مدیر تعاون بایستی ظرف امروز آمار دقیقی از خودروها و موتورسیکلت های توقیفی در کلیه پارکینگ های استان احصا کند و تمهیدات لازم برای فروش اقدام عاجل بعمل آید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست