• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۲
  • شناسه خبر: 16631

خرمدره شهرستانی بدون کارتن خواب

پیام ملّت- فرماندار خرم‌دره گفت: در مبارزه با مواد مخدر صرفاً یک دستگاه نمی‌تواند موفق باشد و باید عزم ملی و همگانی برای مبارزه با آن وجود داشته باشد.

حجت محمدی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به این‌که ایران یکی از کشورهای پیشرو در زمینه  مبارزه با مواد مخدر است اظهار داشت: با توجه به همسایه بودن ایران با کشور افغانستان و واقع شدن در مسیر ترانزیت مواد مخدر، مبارزه با این مواد خانمان سوز را با سختی بسیار همراه کرده که کشورمان در راه مبارزه با مواد مخدر شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.

این مسئول با اشاره به طرح جمع آوری معتادان متجاهر اظهار داشت: با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی طی هفته های گذشته ۲۵ معتاد متجاهر در سطح شهرستان جمع‌آوری شد که ۱۳ نفر با رعایت پروتکل های  بهداشتی به مرکز استان اعزام شدند.

محمدی با بیان این که در این شهرستان کارتن خواب وجود ندارد گفت: معتادان متجاهر نیز با برنامه ریزی هایی که به عمل می آید از سطح شهرستان جمع آوری می شوند.

وی با تاکید بر اینکه در مبارزه با مواد مخدر صرفاً یک دستگاه نمی‌تواند موفق باشد و باید عزم ملی و همگانی برای مبارزه با آن وجود داشته باشد، تصریح کرد: با توجه به سود هنگفت ترانزیت مواد مخدر برای قاچاقچیان آن‌ها در حال حاضر به قاچاق این مواد به صورت مسلحانه روی آورده‌اند و در این راه حتی حاضرند افراد بسیاری را نیز قربانی کنند.

فرماندار خرم‌دره با تاکید بر اینکه  شهرداری و شورای شهر به فضاهای ورزشی شهر نگاه ویژه ای داشته باشند عنوان کرد: تأثیر و نقش ورزش در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی بویژه پیشگیری از اعتیاد بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به مهاجر پذیر بودن شهرستان خرم‌دره یادآور شد: بیش از ۹۰ درصد کارگران فصلی که در خرم‌دره مشغول فعالیت هستند، جزو مهاجران به‌شمار می‌روند و برای کسب در آمد و اشتغال به این شهر مهاجرت کرده اند.

این مسئول با اشاره به شروع فعالیت واحد های تولیدی و صنعتی با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داد: پس از اعلام شروع به فعالیت مجدد واحد های تولیدی از سوی  ستاد مبارزه با ویروس کرونا، واحدهای تولیدی شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع به کار کرده و اکثریت این واحدها حقوق معوق کارگران خود را پرداخت کرده‌اند و در حال حاضر هیچ واحد تولیدی تعطیل در شهرستان نداریم. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست