• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۸-۲۰
  • شناسه خبر: 20148

اعطای یک فقره گواهینامه نشان استاندارد دانش نماد در زنجان

پیام ملّت- مدیرکل استاندارد استان زنجان از اعطای یک فقره گواهینامه نشان استاندارد دانش نماد در زنجان خبر داد.

داود کارگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» گفت: ما در سازمان ملی استاندارد ایران تمام برنامه ریزی‌های بلندمدت و کوتاه مدت و سالانه خود را بر مبنای حمایت از کالای ایرانی با کیفیت قرار داده‌ایم.
وی تصریح کرد: اداره کل استاندارد به عنوان یک دستگاه نظارتی، خود را مکلف می‌داند که از تولیدات داخلی حمایت کرده و با جدیت مسائل و موانع موجود در بخش تولید، واردات مواد اولیه و صادرات واحدهای تولیدی را پیگیری و برطرف کند.
مدیرکل استاندارد استان زنجان یکی از رویکرد های مهم سازمان ملی استاندارد ایران، تدوین استانداردهای ملی و بین المللی است، تصریح کرد: در همین راستا امسال با اعطای یک فقره گواهینامه نشان استاندارد دانش نماد (دانش بنیان ) در زمینه صنعت شیمیایی موافقت شده است.
وی گفت: همچنین در راستای استانداردسازی محصولات تولیدی استان و نظر به اهمیت تولید محصول با کیفیت در استان، در شش ماهه اول سال ۹۹، با صدور ۲۶ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای فرآورده‌های جدید تولید شده در صنایع استان زنجان، موافقت شده است.
کارگرزاده، با بیان اینکه، این اداره کل درسال ۹۹، با تحقق شعار سال جهش تولید در راستای حمایت از صنایع کوچک و بزرگ استان گام برداشته است، افزود: تعداد ۲۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی با توجه به رعابت الزامات استاندارد نیز تمدید اعتبار شد./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست