• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۳-۰۷
  • شناسه خبر: 27736

اعزام زائران حج تمتع استان زنجان از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام خواهدشد/ احتمال پرواز از فرودگاه زنجان وجود دارد

اعزام زائران استان زنجان از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران انجام خواهد شد ، اما احتمال اینکه پرواز از طریق فرودگاه استان زنجان انجام شود هم وجود دارد که اگر چنین اتفاقی بیفتد ممکن است ساعت پرواز و زمان اعزام تغییراتی را د ...

ابراهیم احدی رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: اعزام زائران استان زنجان از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران انجام خواهد شد ، اما احتمال اینکه پرواز از طریق فرودگاه استان زنجان انجام شود هم وجود دارد و با توجه به پیگیری‌های انجام شده امکان دارد که پرواز‌ها از فرودگاه زنجان انجام شود که اگر چنین اتفاقی بیفتد ممکن است ساعت پرواز و زمان اعزام تغییراتی را داشته باشد.

احدی گفت: ظرفیت کاروان‌های حج تمتع استان زنجان ۱۰۰ درصد تکمیل شد و تنها یک نفر از زائران زنجانی به دلایلی امسال از مشرف شدن به حج، انصراف داد.

وی گفت:تمام کاروان‌های استان زنجان مدینه اول هستند وبر اساس برنامه‌ریزی اولیه سازمان حج و زیارت کشوری، زمان اعزام زائران زنجانی به حج تمتع ۲۵ خرداد ماه خواهد بود.

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه طبق اعلام کشور عربستان حجاح ایرانی باید سه نوع واکسن کوید ۱۹، مننژیت و فلج اطفال تزریق کنند، گفت: از سال گذشته تزریق واکسن کرونا برای حجاج پیگیری و توصیه‌های لازم انجام شده است، و تزریق واکسن مننژیت هم از هفته آینده با هماهنگی هلال احمر تزریق به زائران انجام خواهد شد.متاسفانه کشور عربستان با تلقی اینکه بیماری فلج اطفال در ایران ریشه کن نشده است کشور ما را مستعد بیماری فلج اطفال قرار داده است، البته از ناحیه سازمان و وزارت بهداشت این اعتراض به کشور عربستان انعکاس یافت و ممکن است این موضوع مرتفع شود، اما به دلیل اینکه واکسن فلج اطفال رایگان هست و ما نمی‌خواهیم در روند اعزام زائران مشکلی ایجاد شود با صلاحدید هیئت پزشکی توصیه شد که این واکسن نیز تزریق شود.

احدی گفت: به محض اتمام معاینات زائران، اطلاعات را برای اخذ ویزا به سامانه کشور عربستان ارسال خواهیم کرد و در حال جمع‌آوری اطلاعات گذرنامه زائران و تکمیل آن‌ها هستیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست