• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۵-۰۹
  • شناسه خبر: 33847

۱۴۰ نفر در شهرستان سلطانیه واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند

هزار و ۲۰۰ نفر در شهرستان سلطانیه در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده بودند که براساس پالایش انجام گرفته ۱۴۰ نفر واجد شرایط برای خانه دار شدن در این طرح شدند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حمیدرضا سرداریان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های ابهردر حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان سلطانیه اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ نفر در شهرستان سلطانیه در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده بودند که براساس پالایش انجام گرفته ۱۴۰ نفر واجد شرایط برای خانه دار شدن در قالب طرح نهضت ملی مسکن شدند.

سرداریان گفت: در این راستا سه قطعه ۴۵۰ متری در قالب گروه ساخت به متقاضیان واگذار شد که متاسفانه مورد استقبال قرار نگرفت و روند ساخت پروژه هم متوقف شد.

وی افزود: براساس تصمیم اداره کل راه و شهرسازی استان این سه قطعه زمین تجمیع شد و یک پروژه ۲۴ واحدی تعریف شده که توسط اداره بنیاد مسکن شهرستان سلطانیه در حال ساخت است.

سرداریان با بیان اینکه ۱۱ قطعه ۲۳۰ متری به میزان حدود دو هزار و ۵۰۰ متر مربع تحویل بنیاد مسکن شهرستان سلطانیه شده است،گفت: برای این زمین با این مساحت پروژه ۵۲ واحدی تعریف خواهد شد.

وی گفت: از تمام توان استفاده خواهیم کرد تا زمین دولتی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سلطانیه قرار بگیرد و با تامین زمین تمام متقاضیان می توانند از امتیاز نهضت ملی مسکن استفاده کرده و خانه دار شوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست