• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۶-۰۵
  • شناسه خبر: 34510

پارکینگ طبقاتی سعدی(توفیق) تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد/برای توسعه آرامستان۵۰ هکتار دیگر باید اضافه شود

پارکینگ طبقاتی سعدی با تصویب شورای اسلامی شهر به مجتمع تجاری خدماتی توفیق تغییر نام داد و این پروژه تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهر اظهار کرد: پروژه‌های شاخص شهرداری از جمله ترمیم آب‌نمای میدان آزادی و کف‌سازی بازار پایین در مراحل پایانی کار است و مرکز مدیریت بحران از دیگر پروژه‌های شهری است که اعزام تجهیزات به مرز مهران را در دستور کار دارد و همچنین تجهیز کارگاه بچینگ و سگمنت‌سازی شهیدان کریمی انجام شده است و طی ۱۵ روز آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فیروزفر گفت: برای توسعه آرامستان حداقل ۵۰ هکتار دیگر باید به مجموعه اضافه شود. احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و ساماندهی آب‌گرفتگی و سیلی که در زیر پل کوی فرهنگ طی دو بارش اخیر اتفاق افتاد و با اتمام این پروژه آب به کانال شمالی جنوبی اصلی شهر هدایت خواهد شد.

وی در خصوص تکمیل عملیات اجرایی بخش جنوبی پروژه سبزه‌میدان نیز گفت: ساخت سردیس‌های پروژه سبزه‌میدان در دستور کار مدیریت شهری است، اما در انتخاب مشاهیر اختلاف نظر وجود دارد و در نهایت ۱۷ سردیس نصب خواهد شد.

فیروزفر با بیان اینکه با تصویب شورای اسلامی شهر، پارکینگ طبقاتی سعدی به توفیق تغییر نام داد، کاربری این مجتمع نیز تجاری و خدماتی خواهد بود گفت: پارکینگ توفیق تا ۲۰ روز آینده تکمیل خواهد شد.

گفتنی است ؛ مرمت و بهسازی آب‌نما، کف‌سازی و محوطه سازی دوچرخه‌فروشان، سالن بحران الهیه، تجهیز کارگاه محور شهیدان کریمی، آرامستان، جدول‌گذاری کوچه شالچی، سایت شمالی پروژه سبز میدان، پارکینگ طبقاتی توفیق، احداث کانال نصر در تقاطع ارتش، جدول‌گذاری خیابان شبنم کوی فرهنگ، پیاده‌روسازی پارک صدر، احداث کانال اطلس کوی فرهنگ، آسفالت مکانیزه شهرک الهیه، نانوایان مورد بازدید خبرنگاران و تیم مدیریت شهری قرار گرفت.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست