• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۹-۲۱
  • شناسه خبر: 36017

اعزام زائران کاروان‌های عمره مفرده از سر گرفته می‌شود/ ازاستان زنجان زائران حائز شرایط فعلا ۳۵۰ نفر است

اعزام زائران کاروان‌های عمره مفرده از سر گرفته می‌شود. دارندگان فیش حج عمره مفرده اولویت ۱ تا ۱۵۰ از چهارشنبه ۲۲ آذر ماه می‌توانند به سامانه (عمره.حج.آی‌آر) مراجعه کنند و ایجاد گروه نمایند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ابراهیم احدی، سرپرست حج و زیارت استان زنجان در جمع خبرنگاران از آغاز دوباره اعزام زائران کاروان‌های عمره مفرده خبر داد.

احدی گفت: دارندگان فیش حج عمره مفرده اولویت ۱ تا ۱۵۰ از فردا چهارشنبه ۲۲ آذر ماه می‌توانند به سامانه (عمره.حج.آی‌آر) مراجعه کنند و ایجاد گروه نمایند.

وی افزود: گروه‌بندی به این معنا است که دارندگان فیش حج عمره به این سامانه مراجعه کرده، مشخصات را وارد، اطلاعات را به روزرسانی می‌کنند و به صورت دسته جمعی و گروهی افرادی که اضافه یا کم شده است را تعیین می‌کنند.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه زائران از روز پنج‌شنبه ۲۳ آذر ماه می‌توانند کاروان‌های خود را برای اعزام مشخص نمایند گفت: در مرحله اول تا ماه شعبان ۳ کاروان برای استان زنجان در نظر گرفته شده است.

احدی افزود: اعزام کاروان‌ها در سراسر کشور به صورت محدود است، و مقرر شده تا ماه شعبان ۷۰ هزار نفر از سراسر کشور اعزام شوند که از استان زنجان دارندگان حائز شرایط فعلا ۳۵۰ نفر است و در مراحل بعدی ظرفیت‌ها افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه عملیات اعزام حج عمره بعد از ۸ سال وقفه امسال از سر گرفته می‌شود، گفت: آغاز عملیات به صورت محدود و آهسته آهسته اتفاق می‌افتد و از ۲۸ آذر ماه اعزام‌ها شروع خواهد شد به طوری که در کل کشور اعزام‌ها با روزی دو پرواز آغاز و رفته رفته بر تعداد پرواز‌ها افزوده خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست