• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۹-۲۱
  • شناسه خبر: 36025

حضور دانشجو معلمان سال آخر در کلاس های درس به دلیل کمبود نیرو در بدنه آموزش و پرورش است/ تامین مشکل فضای فیزیکی در دانشگاه فرهنگیان از طریق مولدسازی

حضور دانشجو معلمان سال آخر در کلاس های درس به واسطه شرایط استثنایی است که به دلیل کمبود نیرو در بدنه آموزش و پرورش به واسطه بازنشستگی قابل توجه نیروها انجام شده است.


به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی، استاندار زنجان در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به اینکه هیچ سرمایه گذاری به اندازه تربیت انسان‌ها اهمیت ندارد و این نیز از مسیر مدارس می‌گذرد اظهار کرد: ساز و کارهای کشور برای توسعه، رشد و تعالی متعدد بوده و آنچه خیلی پر رنگ ظاهر می شود مقوله سرمایه گذاری روی علم است.

افشارچی گفت: وظیفه معلمان در این حوزه، خیلی سخت و مهم است چرا که این قشر در زندگی تک تک افراد تاثیرگذار هستند و حتی این تاثیر ممکن است بیشتر از خانواده هم باشد.

وی افزود: پیگیری سازوکارهای پیشرفت بدون داشتن معلم خوب ممکن نیست.

افشارچی در پاسخ به سوال دانشجویان در خصوص مسایل دانشجو معلمان، گفت: حضور دانشجو معلمان سال آخر در کلاس های درس به واسطه شرایط استثنایی است که به دلیل کمبود نیرو در بدنه آموزش و پرورش به واسطه بازنشستگی قابل توجه نیروها انجام شده است.

استاندار زنجان گفت: البته لازم است مجموعه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان با این دانشجویان رفتار عادلانه ای در خصوص پرداخت حق الزحمه و محل خدمت آنها داشته باشند.

وی افزود: تلاش می کنیم از زمین های موجود در استان محدوده ای را برای دانشگاه فرهنگیان در نظر بگیریم.

افشارچی گفت: اغلب درخواست های دانشجویان بیشتر ناظر بر فضای فیزیکی و امکانات دانشگاه فرهنگیان است و البته می توان از طریق مولدسازی این کاستی ها را جبران کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست