• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۹-۲۱
  • شناسه خبر: 36034

مرادلو: مشکل سد معبر مردم شهر را آزار می دهد/  فیروزفر: در موضوع سد معبر فقط شهرداری دخیل نیست

پروژه های متعددی از سوی شهرداری تا کنون در شهر انجام شده و در حال انجام است، ولی موضوع سد معبر شهروندان را در مناطق مختلف شهر آزار می دهدـ

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» منصور مرادلو عضو شورای شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر با اشاره به وظایف شهرداری در ساماندهی دستفروشان و حل معضل سد معبر گفت: پروژه های متعددی از سوی شهرداری تا کنون در شهر انجام شده و در حال انجام است، ولی موضوع سد معبر شهروندان را در مناطق مختلف شهر آزار می دهدـ

فیروزفر،  شهردار زنجان نیز در پاسخ به این موضوع اظهار کرد: سد معبر را باید در حوزه آسیب های اجتماعی قرار داد و متاسفانه آسیب های اجتماعی شهری متولی ندارد.

فیروزفر افزود: جمع کردن سد معبر در تمام مناطق شهر زنجان برای شهرداری کار سختی نیست و کاری ندارد ولی بعدا آسیب هایی خواهد داشت که خود آن هم مشکل دیگری ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: ما میتوانستیم زمینی که الان در جنب سبزه میدان به دستفروش ها اختصاص دادیم را برای شهرداری مولدسازی کنیم و درآمد برای شهرداری کسب کنیم.

شهردار زنجان با بیان اینکه در موضوع دستفروش ها و سد معبر فقط شهرداری دخیل نیست و ارگانهای مختلف از جمله فرمانداری و مجمع حقوق صنفی و…  دخیل هستند گفت: تا زمانی که  اجماع کلی صورت نگیرد مشکل سد معبر در زنجان حل نخواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست