• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۹-۲۸
  • شناسه خبر: 36114

آغاز نوبت گیری برنامه ملی سنجش نوآموزان بدو ورودبه دبستان و پيش دبستان

دبیراجرایی ستاد هماهنگی سنجش استان زنجان از در حال اجرا بودن و نوبت گیری سنجش سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان سال تحصیلی ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳ خبرداد.

️ به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» فاطمه باغبانی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی و دبیراجرایی ستاد هماهنگی سنجش استان از در حال اجرا بودن و نوبت گیری سنجش سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ خبرداد.

باغبانی گفت: نوآموزان ۴ تا ۶ سال، جامعه هدف سنجش امسال هستند و نوبت گیری توسط والدین قابل انجام است و نیاز به ثبت نام در مهدکودک و پیش دبستانی نیست.

️وی افزود: درمورد نوآموزانی که درمهدکودک و پیش دبستانی ثبت نام شده اند توصیه می کنیم جهت تسریع در کار، مدیران مراکز مذکور همکاری و مساعدت لازم را با والدین داشته باشند، لذا والدین گرامی و مدیران محترم می توانند جهت نوبت گیری، وارد پنجره واحدخدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir یا sirat.csdeo.ir سامانه یکپارچه رشد و تربیت شده و اقدام به نوبت گیری نمایند.

️ با توجه به اهم و ضرورت، زمان نوبت گیری تا بهمن ماه سال جاری بوده و اولیاء محترم نوبت گیری سنجش فرزندان خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و این نکته را مدنظر قرار دهند که عدم اقدام برای نوبت گیری سنجش بر ثبت نام و جایدهی آموزشی فرزندانشان تاثیرگذار است و بديهی است عواقب عدم نوبت گیری به عهده خانواده نوآموزان خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست