• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۹-۲۹
  • شناسه خبر: 36158

افتتاح چهار شبکه انتخاباتی در استان زنجان/ درمورد ایفای نقش خاص رسانه هم امیدواریم و هم نگران/ بازنمایی جلسات بی نتیجه خیانت به مردم است

همزمان با معارفه مدیر کل جدید صداوسیمای استان زنجان، چهار شبکه انتخاباتی برای اولین بار در کشور برای چهار حوزه انتخاباتی استان زنجان افتتاح شد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» همزمان با مراسم معارفه جلیل آل امین، مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز زنجان، چهار شبکه انتخاباتی در استان زنجان برای اولین بار در کشور برای چهار حوزه انتخاباتی استان افتتاح شد.ضمن اینکه آخرین ایستگاه تلویزیونی آنالوگ زنجان نیز با دستور امام جمعه دیجیتال شد.

استاندار زنجان در این مراسم با اشاره به تکثر رسانه ها در دنیای امروز گفت: این افزایش و گسترش رسانه می‌تواند آثار مثبت و منفی به دنبال داشته باشد.

افشارچی با بیان اینکه در خصوص نقش خاص رسانه هم امیدوار و هم نگران هستیم گفت: در آستانه انتخابات باید دستاوردها و دارایی‌های نظام به مردم گفته شود تا مردم با اطلاع و آگاهی کافی در عرصه‌های مختلف تعیین سرنوشت کشور حضور یابند.

وی افزود: هیچ کشوری در دنیا به اندازه ایران اتفاقات و دشمنی‌ها را تجربه نکرده است، تبدیل شدن ایران به خیلی از کشورها راحت است، اما ایران شدن سخت است و باید به این موضوع باور داشته باشیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم و رسانه ملی جمهوری اسلامی باید در این شرایط با قدرت عمل کند، گفت: در ایام انتخابات مردم باید بدانند برای چه چیزی هزینه می‌دهند و این عزت و استقلال از کجا به دست آمده است، پس نباید به راحتی از کنار این موضوع بگذریم چراکه هیچ کشوری به اندازه ایران برای استقلال خود هزینه نداده است.

دوربین کاشتن در خیابان کار رسانه نیست/قرار نیست جلسات بدون خروجی را پوشش دهیم

جلیل آل امین مدیرکل جدید صدا و سیمای زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه دوربین کاشتن در خیابان اسمش رسانه نیست گفت: رسانه باید از مشارکت مردم استفاده کند و زندگی مردم را به تصویر بکشد.

وی افزود: بازنمایی جلسات بی نتیجه خیانت به مردم است و خروجی جلسات باید در زندگی مردم تاثیرگذار باشد.تشکر از همدیگر خروجی برای مردم ندارد و ما هر جلسه‌ای را پوشش نخواهیم داد.

جلیل آل امین همچنین گفت: دست رسانه‌ های همسو و غیرهمسو از جمله رسانه‌هاي محلی و خبرگزاری‌ها را برای همفکری می فشاریم و اتاق فکری با حضور آنها تشکیل خواهیم داد.

گفتنی است « جلیل آل امین»، دانش آموخته دکترای فلسفه از دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این، قائم مقام «مرکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما» بوده است. البته «مدیرکل طرح و برنامه معاونت سیما» و «مدیرگروه دانش و اقتصاد شبکه رادیویی ایران» از دیگر سوابق آل‌امین در صدا و سیما است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست