• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۹-۲۹
  • شناسه خبر: 36132

ثبت نام ۳ هزار و ۸۶۹ متقاضی دریافت زمین در استان زنجان در قالب قانون جوانی جمعیت

سه هزار و ۸۶۹ متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند، یک هزار و ۵۵۶ متقاضی تاکنون تایید نهایی شده اند و بقیه متقاضیان نیز در دی ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» بهزاد کردلو، رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن وبازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران در خصوص ثبت نام مشمولین قانون جوانی جمعیت اظهار کرد: متقاضیان در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده و پس از دریافت پیامک جهت تشکیل پرونده به کارگزاری نهضت ملی مسکن مراجعه می کنند.

کردلو گفت: سه هزار و ۸۶۹ متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند.

وی افزود: تعدادمتقاضیان تایید نهایی شده در استان تا کنون یک هزار و ۵۵۶ متقاضی اعلام کرد و تعداد زیادی از متقاضیان ثبت نامی و تایید نهایی شده در شهر زنجان هستند.

کردلو گفت: اراضی مورد نیاز برای متقاضیان مذکور تامین شده و به زودی برای متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی افزود: در این قانون برای متقاضیان سه فرزند و چهار فرزند زیر ۲۰ سال، فرم (ج) قرمز به استناد قانون مجدد سبز می شود و متقاضیان واجد شرایط میتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن وبازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه خانواده‌هایی که واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند، تصریح کرد: طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با تامین اراضی در همه شهرهای استان اجرا خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست