• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۱
  • شناسه خبر: 10511

نصب ۹۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در روستاهای زنجان

پیام ملّت – رئيس اداره حفاظت و حمایت منابع طبیعی استان زنجان از نصب ۹۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در روستاهای استان زنجان با اعتبار ۴۰۵ میلیون تومان با هدف حراست از عرصه های ملی و طبیعی و حفظ پوشش جنگلی خبر داد. مهدی آ ...

پیام ملّت رئيس اداره حفاظت و حمایت منابع طبیعی استان زنجان از نصب ۹۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در روستاهای استان زنجان با اعتبار ۴۰۵ میلیون تومان با هدف حراست از عرصه های ملی و طبیعی و حفظ پوشش جنگلی خبر داد.

مهدی آرمیون در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد:  اداره کل منابع طبیعی استان زنجان در قالب طرحی تحت عنوان حفاظت مشارکتی در صدد حفاظت از منابع طبیعی برآمده است.

وی ابراز کرد: در سال جاری منابع طبیعی و آبخیزداری استان به منظور جلوگیری از قطع بی رویه درختان جنگلی ، اقدام به جایگزینی آبگرمکن های خورشیدی به جای آبگرمکن های هیزمی کرده است.

آرمیون با اشاره به انتقال، نصب، راه اندازی و تحویل آبگرمکن های خورشیدی در روستاهای هدف اضافه کرد: برای تحقق این امر روستاها و خانوارهای  واجد شرایط شناسایی شده‌اند.

به گفته وی، با اجرای این پروژه مردم روستا از قطع ، جمع آوری و انبار و روشن کردن هیزم که دارای مشقت و سختی زیادی است، آسوده گشته و با استفاده از آبگرمکن های خورشیدی زندگی راحتی را تجربه خواهند کرد.

آرمیون خاطرنشان کرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان نیز به هدف خود که حفاظت و حمایت  از منابع طبیعی است، رسیده و همچنین همکاری و مشارکتی فی ما بین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و اهالی روستا به وجود آمده که در کلیه موارد حفاظت از منابع طبیعی با اداره همکاری می کنند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست