• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۱۳
  • شناسه خبر: 10992

بهره برداری از ۲۶۲ پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در زنجان

پیام ملّت – فرماندار شهرستان زنجان از بهره برداری۲۶۲ پروژه در این شهرستان در دهه فجر انقلااب اسلامی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد. رضا عسگری در حاشیه آغاز عملیار اجرایی چندین پروژه شهری زنجان با اعلام این خبر ...

پیام ملّت – فرماندار شهرستان زنجان از بهره برداری۲۶۲ پروژه در این شهرستان در دهه فجر انقلااب اسلامی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

رضا عسگری در حاشیه آغاز عملیار اجرایی چندین پروژه شهری زنجان با اعلام این خبر افزود: سبزه میدان جزوء پروژه های مهم شهری است که با وجود چندین مرحله کلنگ زنی ضرورتی برای این امر نبود و با تامین منابع مالی در کاربری های مختلف همچون فرهنگی و هنری بستری برای رونق این قبیل فعالیت ها است.

وی با اعلام اینکه۵۰ درصد اعتبار برای اجرای این پروژه از محل ستاد بازآفرینی شهری تامین شده است، بیان کرد: با تغییر شیوه های اجرایی عملیات در این پروژه مشکلی در تامین اعتبار نخواهیم داشت و امید داریم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

فرماندار شهرستان زنجان از تعامل نزدیک تیپ مستقل۲۱۶ زرهی زنجان در بازگشایی خیابان پادگان با مدیریت شهری زنجان ادامه داد: این پروژه در کاهش بارترافیکی و ارتقاء امنیت تردد شهری بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

عسگری درباره اجرای عملیات پروژه فیبرنوری به مساحت ۵۲ کیلومتر را بستری برای ارائه انواع خدمات متنوع در شهر اعلام کرد و یادآور شد: این طرح نقش مهمی در حوزه ارتباط های اینترنتی در شهر و بالا بردن کیفیت خدمات خواهد داشت.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست