• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۰۵
  • شناسه خبر: 14344

جهش تولید در گروی سپردن مسئولیت ها به جوانان است

پیام ملّت– رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طارم گفت: تحقق جهش تولید مستلزم واگذاری مسئولیت ها به جوانان با انگیزه و تحصیل کرده است. جعفر قزلباش در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: همان طور ...

پیام ملّت– رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طارم گفت: تحقق جهش تولید مستلزم واگذاری مسئولیت ها به جوانان با انگیزه و تحصیل کرده است.

جعفر قزلباش در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: همان طور که در بیانیه گام دوم آمده است باید مسئولیت ها را با تفویض اختیار به جوانان پر انرژی، با انگیزه و تحصیل کرده سپرد.

وی با اشاره به اینکه در کشور و استان جوانان دلسوز، متعهد و باهوش فراوان وجود دارد افزود: این جوانان توان و انگیزه کافی برای کار، تلاش و فعالیت در عرصه های مختلف اجتماع را دارند و باید این منابع ناب انسانی مورد استفاده قرار گیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طارم با بیان اینکه جوانان موتور پیشرفت حال و آینده کشور هستند عنوان کرد: سپردن امور به جوانان و اعتماد به قدرت، توان، عزم، همت و بصیرت جوانان جهت سرعت بخشیدن به پیشرفت کشور ضرورت دارد.

قزلباش بیان کرد: برای تحقق جهش تولید حذف بروکراسی های پیچیده اداری که پیوسته در کار تولیدکنندگان و سرمایه گذاران خلل ایجاد می کند یک ضرورت به شمار می رود و باید مسیر را برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران هموار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طارم در خصوص بروکراسی های اداری تصریح کرد: بروکراسی ها و کاغذبازی های دست و پاگیر اداری که سرعت انجام امور را به شدت کاهش می دهد باید تا حد امکان کاهش یابند.

قزلباش با بیان اینکه باید بر پتانسیل ها، ظرفیت ها و استعدادهای موجود در هر منطقه تمرکز ویژه ای شود افزود: از سوی دیگر باید از برگزاری جلسات مکرر با حضور مدیران اداره ها اجتناب شود.

وی ادامه داد: چراکه حضور حداکثری مدیران در جلسات منجر به کاهش زمان آنها برای پرداختن به امور ضروری اداره ها می شود. لذا جلسات باید تنها برای ایجاد هماهنگی ها برگزار شوند.از سوی دیگر باید شعارهای سال نه تنها در قالب شعار بلکه در عمل نیز به اجرا درآیند. /ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست