• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۸
  • شناسه خبر: 17041

کلیه مطالبات دانشگاه علوم پزشکی زنجان با تامین اجتماعی تا پایان سال ۹۸ تسویه شد

پیام ملّت- مدیر درمان استان زنجان گفت: کلیه مطالبات دانشگاه علوم پزشکس زنجان با تامین اجتماعی تا پایان سال ۹۸ تسویه شد و این اقدام بسیار بزرگ و در تاریخ تامین اجتماعی بی سابقه بود.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» به نقل از روابط عمومی درمان استان زنجان، دکتر علی محمدی مدیر درمان استان زنجان عصر روز گذشته در محل استانداری با دکتر حقیقی استاندار زنجان دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر محمدی در این دیدار، ضمن تشریح فعالیتها و اقدامات مهم سازمان در رابطه با ویروس کرونا ، گزارشی از عملکرد برنامه های کمی و کیفی و توسعه ای حوزه درمان تامین اجتماعی استان زنجان و برنامه های سال ۹۹ را ارائه کرد.

وی گسترش نسخه الکترونیک و حذف دفترچه درمانی ، ارتباط مراکز ملکی تامین اجتماعی با داروخانه های طرف قرار داد در خصوص نسخه الکترونیک ، اجرای طرح موفقیت آمیز نظام ارجاع بیماران ، صیانت از منابع سازمان در حوزه درمان غیر مستقیم ، اخذ درحه یک اعتبار بخشی ، کاهش آمار مرگ و میر نوزادان ، تهاتر حوزه درمان تامین اجتماعی و موسسات درمانی طرف قرار داد ، کسب امتیاز کامل استانداردهای الزامی بیمارستانهای دوستدار ایمنی بیمار و اجرای کامل طرح زایمان در آب در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان را از مهمترین اقدامات شاخص مدیریت درمان استان زنجان در سال ۹۸ برشمرد و افزود: با اجرای طرح ارتقاء هتلینگ ، رضایتمندی بیماران سرپایی و بستری را به حداکثر ممکن رسانده ایم.

مدیر درمان استان زنجان همچنین به پرداخت یکجا و بی سابقه کلیه مطالبات معوقه تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود با پرداخت بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ، کلیه مطالبات این دانشگاه با تامین اجتماعی تا پایان سال ۹۸ تسویه شد و این اقدام بسیار بزرگ و در تاریخ تامین اجتماعی بی سابقه بود.

محمدی همچنین به تشریح اهداف و سیاستها و وضعیت فعلی سازمان با فرایند های هوشمندانه ارائه خدمات کمی و کیفی پرداخت و تصریح کرد علیرغم همه مشکلات جدی اقتصادی در کشور و سازمان ، با درک عمیق وضعیت موجود ، کوچکترین وقفه ای در خدمت رسانی به بیماران بویژه بیماران مبتلا به کرونا در هیچ یک از مراکز درمانی استان نداشتیم و همسو با وزارت بهداشت و درمان ، در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا پیشقدم بودیم.

دکتر حقیقی استاندار زنجان نیزاز فعالیتها و اقدامات مهم و تسهیلات و خدمات الکترونیکی ایجاد شده در تامین اجتماعی بمنظور کاهش مراجعات مردم به مراکز این سازمان تشکر کرد و افزود در هر برهه ای سازمان تامین اجتماعی نقش اساسی در پشتیبانی و صیانت از نیروی کار و بهبود مناسبات اقتصادی و اجتماعی در فرایند توسعه کشور را سرلوحه امور خود نموده که این خود افتخار بزرگ و برگ برنده این سازمان است.

استاندار زنجان شرکاء اجتماعی سازمان را مهمترین ارکان این نهاد عمومی غیر دولتی خواند و تصریح کرد تامین منابع سازمان تامین اجتماعی بر اساس مشارکت اجتماعی شکل میگیرد و ریسک ها میان افراد با درآمدهای مختلف تقسیم میشود که این عین عدالت اجتماعی است.

حقیقی از تلاشهای بی وقفه و شبانه روزی کادر درمان تامین اجتماعی در سنگر مبارزه با ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد و افزود کادر درمان در این مبارزه بی امان ، واقعاٌ سنگ تمام گذاشته و جانفشانی خود را همچون رزمندگان ایثارگر دوران دفاع مقدس ، به نمایش گذاشتند./ ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست