• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۵
  • شناسه خبر: 19052

اتاق فکر رسانه در حوزه سلامت زنجان راه‌اندازی می‌شود

پیام ملّت-رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: به زودی اتاق فکر رسانه در حوزه سلامت با حضور خبرنگاران استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از ایرنا،پرویز قزلباش در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار از حضور رسانه ها در هشت سال گذشته در طرح تحول سلامت و ۶ ماهه گذشته در خصوص همراهی و همکاری در انتشار و اطلاع رسانی بیماری کرونا قدردانی کرد و افزود: در بسیاری از موارد شاید پاسخگویی مناسب به خبرنگاران نداشته باشیم و این مهم به دلیل فرار از مسئولیت نیست و علت این مهم فشردگی کارها و برنامه هاست که این مجال و فرصت را کمتر فراهم می کند.

وی اظهارداشت: حوزه سلامت به جهت سلامت مردم و رسانه ها مهم است و این اهمیت مزیتی برای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: کمک هشت میلیارد تومانی به این دانشگاه متاثر از اطلاع رسانی خبرنگاران و حساسیت شهروندان به موضوع سلامت است.

قزلباش یادآوری کرد: قرار بود اتاق فکر رسانه سلامت را راه اندازی کنیم که در این خصوص جلسات متعددی تشکیل شد که بیماری کرونا موجب تعلل در تشکیل آن شد و این مهم به زودی محقق می شود.

وی ادامه داد: مقرر بود جشنواره ای برگزار شود و از همه افرادی که در حوزه سلامت در تلاش هستند اعم از نشریات و رسانه های برتر و خبرنگاران این حوزه قدردانی شود که علت عدم برگزاری این مهم نیز شیوع کرونا بود که با تداوم این بیماری این جشنواره به صورت مجازی تا پایان سال برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: دستورالعمل برنامه های ماه محرم در برگزاری مراسم عزاداری شفاف است و هیچ دسته عزاداری حرکت نخواهد داشت و مراسم فقط در فضای باز خواهد بود.

قزلباش تاکید کرد: در بحث ماه محرم و مراسم ها نباید تعارف کنیم چرا که موضوع سلامت شهروندان مطرح است و در حوزه بهداشت و درمان به مسایل سیاسی و فرهنگی کاری نداریم و هر نوع تجمعی هر چند کوچک، خطرناک است و به لحاظ پزشکی این افراد در معرض خطر ابتلا هستند.

وی ادامه داد: باید قبول کنیم با عقل و دانش بشری هر تجمعی می تواند موجب آلودگی به ویروس کرونا شود.به گزارش ایرنا، در پایان این نشست از خبرنگاران حوزه سلامت تجلیل شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست